Gizli Üye(18-24)2 ayBebek gibi kızsın sadece saç havalı tonlar olsa da ya kıyafet çok düz renk kalmış ya da makyaj en azından bir far ve azıcık tebessüm olsa xok iyi olurdu oylr bir bakış atmışsın kii kimse yorum yapmasın der gibi 😅 yoksa burun yuz hatların göz şeklin falan çok güzel duruyor ama bu saçlar gerçekten renklilik istiyor ama illâ saçta olmasina gerek yok
11 Yorumla
Soran2 ayAşkım her türlü giyiyorum da bu iş çıkışı bir de benim yüz hatlarım pek renkli şeylere gelmiyor
En İyi Cevaplar
2 ayHarika olmuş
13 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler canım senin saçlarında öyle görünüyor 🌸
- 2 ay
Teşekkürler hayatım🫶
Soran2 ayRica ederim ♥️
2 ayGüzel olmuş rengi sanada yakışmış.
17 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler beyefendi
- 2 ay
Rica ederim
- 2 ay
Biraz daha sarı parlaklik olsa daha iyi olabilir mi acaba
Soran2 ayBen şu an bu tonda kalmak istiyorum
- 2 ay
Güzel yakışmış güle güle kullanın
Soran2 ayTekrardan teşekkürler beyefendi
- 2 ay
👍👍
Yapay Zeka Cevapladı
Güzel kız merhaba! 🥰 Saçların efsane olmuş, gerçekten “yeniden doğmuşum” havası var sende 😍 Açık tonlar tenine ve gözlerine çok yakışmış, o soğuk ışıltı seni baya fresh ve havalı göstermiş. Eyeliner’la birlikte tam instagram-ready görünüyorsun 💄✨ İyi ki böyle yaptırmışsın, sakın bozma bu rengi!
13 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler canım 💅🤍
Soran2 ay♥️o iş bende
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
52Cevap
rengi filan çok guzel olmuş bir tık uzun bence 2 parmak kalınlıgı kısalabilirdi
12 Yorumla
Soran2 ayDaha uzundu bu boyda kalsın istedim şimdilik teşekkürler 😻
2 aySaçların güzel görünmesi için nemli ve sağlıklı olması önemli, drbeauty nem terapisi şampuanı ile saçlarını daha canlı ve parlak hissettirebilirsin.
01 Yorumla
Soran2 aySachane ürünleri kullanıyorum ben
2 ayYeni saçların çok yakışmış, güle güle kullan! Gerçekten çok canlı ve fresh bir hava katmış.
10 YorumlaKüllü saç renklerini çok severim. Göz makyajını hafif yaparsan çok daha iyi olur diye düşünüyorum. Güle güle kullan yeni saçlarını 😊🙏🏻❤️
12 Yorumla- 2 ay
sen çekirdek çitlerken ağzımı açsam çekirdek kabuklarını ağzıma atsan nasıl olur ki
Soran2 ayTeşekkürler canım
2 ayGerçek rengi bu değil mi ki? Daha önceden neydi?
01 Yorumla
Soran2 aySarı
2 ayBen de güzelliğine ve en önemlisi göbek deliğine
04 Yorumla
Soran2 ayBen de seviyorum 😄
- 2 ay
Göbek deliğini mi. :)
Soran2 ayGenel
- 2 ay
Ben göbek deliğinde kaldım. Daha başka yerlere geçmedim :)
2 ayevet saçlar kadar göğüslerinde tatlı ve güzel
06 Yorumla
Soran2 ayÖnüne bak benim önüme değil
- 2 ay
canım ben bir kişiyi her şeyi ile incelerim
Soran2 aySapıklık
- 2 ay
hiçte bile bir insan diğer karşı cinsi beğendiğinde ya da göze hoş geldiğinde her şeyini inceler fiziğini boyunu giyimini kokusunu yani bu sadece erkekler için değil kadınlarda erkeği baştan aşağı inceler
Soran2 ayBen erkeklerin şeyini incelemiyorum kardeşim sapıklık işte
- 2 ay
demek ki göze hitap eden bir şey çıkmadı karşına ki incelemedin 😂🤣
2 ayGüzel olmuş bence
21 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🌸
Gizli Üye(25-29)2 ayAçık şekildeyken her kadın gibi normal görünüyor. Belki farklı saç modeliyle daha iyi görünür.
05 Yorumla
Soran2 ayNormal görünsün ya da görünmesin derdim o değil yakışmış mı ya bu erkekler neresinden anlıyor soruyu anlamıyorum ki ben
Cevap sahibi2 ayNormal diyorum arkadaşım normal. Sıradan normal bir saç ve sıradan normal bir yakışık olma durumu. Laf atmadan önce yazılanı anlamaya çalış. Anlamıyorsan da anlayana kadar okumaya devam et.
Soran2 aySen kimsin bana yorum yapıyorsun hayırdır mk
Cevap sahibi2 ayGerçekten yazık. iyi günler arkadaşım.
Soran2 ayNe o yavsayamayinca yazık demi hadi kullanacağınız kızlara ben sizi kullanmadan
Saç Bakım konusunda 641 cevap paylaştı. Ermeni yahudi saçı
13 Yorumla- 2 ay
Rus kızı olsa böyle demezdin bence
Soran2 aySen nerenin kürdü
- 2 ay
@Aldatılmısbahtsız sen güzelsin ❤️❤️❤️ aşık oldum sana
Çok güzel olmuş 🤌
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
Hayırlı olsun yeni saçların
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
2 aygüzel olmus sende sevdiysen sorun yoktur
11 Yorumla
Soran2 aySevdim teşekkür ederim
Güzel olmuş yakışmış iyi günlerde kullan
12 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🙂
Gizli Üye(36-45)2 ayYüzün gülmüyor ve renkli giyim ister biraz bu tonlar hakkını vermeli
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 aysaçlar güzelde sen daha güzelsin.
12 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🙂
Cevap sahibi2 ayrica
2 ayGüzel olmuş ne dşyelim ki
10 Yorumla
2 ayGüzel.
22 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler canım
- 2 ay
Rica ederim🌸
Güzel olmuşşun maşallah
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
2 aySana yakışmaz mı
14 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
- 2 ay
"sen nerenin kürdü" ne demek ya
Soran2 ayKaşındi ama o
- 2 ay
Irkçı ve ayrımcı biri misin sen
2 ayGüzel ama göz makyajını daha yumuşak yapmayı dene
16 Yorumla
Soran2 ayBöyle seviyorum 🤗
- 2 ay
Bence seni olduğundan olgun göstermiş. Yaşını bilmiyorum tabi
Soran2 ayKaç göstermiş ona göre yorum yapayım bende
- 2 ay
30 üstü duruyorsun ama tamamen makyajdan kaynaklı
Soran2 ayBen yaşa takıntılı biri değilim yaşlı gösterdiğimi de düşünmüyorum yine de yorumun için teşekkür ederim ama makyajımı değiştirmiycem♥️
- 2 ay
İyi güzel :) sen bilirsin tabi
Soğuk ton bunu sevmiyorum ben biraz
13 Yorumla
Soran2 ayDoğrudur ben seviyorum 🤗
Soran2 ayTeşekkürler canım
2 ayBu renkler güzel
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🙂
2 ayGüzel olmuş ne işlem yaptırdın
14 Yorumla
Soran2 ayYaptırdık bir işlem 😃
- 2 ay
😀😀😀çok güzel görünüyor
Soran2 ayÇok teşekkür ederim 😃
- 2 ay
Rica ederim ☺️
Saç Bakım konusunda 613 cevap paylaştı. Yakışmış
12 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler beyefendi
Güzel olmuş ula
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler beyefendi
2 ayCeket guzelmis
15 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🙂
- 2 ay
Rica ederim
- 2 ay
Ama biraz tebessüm edeydin ya daha tatlı olurdu 😃
Soran2 ayGüldüğüm anlarım da var tabi herkese her şeyi gösterecek değilim salın insanları ya
- 2 ay
Tamam ablacım sakinn aaaa ne dedik oyyyy 🥺
- Saç Bakım konusunda 510 cevap paylaştı.
m 2 ayGayet iyi
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 😌
Evet güzel olmus
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 😌
2 aybeğendim yakışmış
12 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 😌
- 2 ay
ricalar
2 ayYakışmış
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
Her an kameraya kafa atacakmışsın gibi
02 Yorumla
Soran2 ayAynen Allah'tan kamera var ya sen olsaydın
2 aySakin ol abla dövecekmiş gibi bakmışsın
09 Yorumla
Soran2 ayDövücem belki nerden biliyorsun
- 2 ay
Yüzün Sert ve ters
Pek iletişim kurulmaz pek seninle
Soran2 ayKur diye bayılmıyoruz
Soran2 ayİşine baksın zaten herkes
- 2 ay
Yaşın kaç senin
Soran2 ayNe o iletişim kurmaya mı çalışıyorsunuz;)
- 2 ay
Belki ekmek çıkar 😀
Soran2 ayKepenkleri indirdik biz geç kaldınız:)
- 2 ay
34 bedenli küçük memeli isen tam vaktinde geldim 😛
2 ayNe kadar agresif bakışların var
04 Yorumla
Soran2 ayAynen yolda felan karşılaşma benle:)
- 2 ay
Naparsın? Sjsjsj
Soran2 ayGözlerim cevabını yeterince veriyordur diye düşünüyorum
- 2 ay
Sjsj fazlasıyla
Az biraz gülümseyeydin :D
02 Yorumla
Soran2 ayGünlük hayatımda gülüyorum yerine göre vjjj
2 ayne kadar gereksiz güncellemeler yapmışsın
02 Yorumla
Soran2 ayRahatsız olduysan sayfama girme
- 2 ay
yorumları okumak için girmem gerekti maalesef. varoşluk akıyordu resmen.. neyseki silmişsin. dahada gelmem zaten sorularına. hadi eyvl.
2 ayO göbüşü yerim yerim
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)2 ayÇok güzel görünüyor
18 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🙂
Cevap sahibi2 ayBen teşekkür ederim asıl
Gözlerimle kamaştı zaten 😂🥰
Soran2 ay🥰😳😂
Cevap sahibi2 ayProfilin gizli olmasa iyiydi
Hep baktım 🙈🙈
Soran2 ayBak ya
Cevap sahibi2 ayGizlisin nasıl bakacam
Soran2 ayYa ona değil yaptığına bak gibisinden 😂
Cevap sahibi2 ayBüyüledin
Şimdi böyle diyorsun, 🥰🙈
Gizli Üye(18-24)2 aymüthiş olmuş
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler canım
Gizli Üye(18-24)2 ayGüzel olmuş
12 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler canım
Cevap sahibi2 ayRica ederim canım
Gizli Üye(25-29)2 ayGençleşmişsin
15 Yorumla
Soran2 ayZaten gencim
Cevap sahibi2 ayYaş kaç?
Cevap sahibi2 aySadece bakışın biraz sert gerisi çok güzel
Soran2 ayTeşekkürler 🥰
Cevap sahibi2 ayNerde yaşiyordun
2 ayGüzel tonlar
10 Yorumla
2 ayÇok güzel olmuş
10 Yorumla
2 ayGüzel olmuş
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)2 ayHiç tipim değil.
00 Yorumla
2 ayOmbremi
13 Yorumla
Soran2 ayEvet
- 2 ay
Çok güzel güle güle kullan
Soran2 ayTeşekkür ederim
Çok yakışmış 👍
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
Gayet iyi
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler
2 aySert bir bakışın var
12 Yorumla
Soran2 aySayfada öyle tanınıyorum gdghh doğal yapacağım bir şey yok
- 2 ay
Belli zaten
2 ayGuzel kadınsın
11 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 🙂
2 aysoguk durmus sende
05 Yorumla
Soran2 ayBen her saçta soğuk biriyim dert etme
- 2 ay
ıyyy
Soran2 aySeni görünce bende bu tepkiyi vermiştim
- 2 ay
harıka
Soran2 ayBir de utanmadan ısrarla istek göndermezseniz sevinirim
Abartmasan mı
019 Yorumla
Soran2 ayAbartıcamm
Soran2 aySanane birader
Soran2 aySana mı sorucam
Soran2 ayAbartıcam ya gel engel ol
Soran2 ayNe yapacağıma sen yorum yapamazsın
Soran2 ayOhooool saçlarım ne güzel ayol ay yıkılıyor offf efsane ve efsane ayyy gel vatandaş gel şu saçları gör
Soran2 ayKimsede yok böylesi var inciden gelme tanesi sende istersen böylesini uğra cennetin tanesi
Soran2 ayŞiir de yazarım kompozisyon da saçıma gel baksl hdhfjfgk
Soran2 ayHer zaman💅
Soran2 ayKimseye ihtiyacım yok nerde nasıl olduğum da beni ve hayatımdaki insanı ilgilendirir hadi selametle
Soran2 aySen ne yasıyorsun be özgüvenli olmasam sana he der geçerim ya sen kimsin
Soran2 ayHadi ağlama senden daha zekileri olduğu için
2 ayYaşlı görünüyorsun
06 Yorumla
Soran2 ayEn güzel yaşlı ben olucam desene:)
- 2 ay
Gençleri peşine takarsın dikkat et dkdkxk
Soran2 aySeve seve
- 2 ay
Çıtır mı seviyon dkskxk
Soran2 ayAynen
- 2 ay
Ne kadar çıtır
2 ayÇalıntı foto
06 Yorumla
Soran2 ayNiye
- 2 ay
Ekran görüntüsü
Soran2 ayVideo normalde ss aldım kendimi
- 2 ay
Tamam kusura bakma o halde bu çiçekler sana 🌹🥀⚘️
Soran2 ayTeşekkürler beyefendi
- 2 ay
Rica ederimmm
Gizli Üye(30-35)2 aysaçlar iyi ama bakışlar ve tarzdan kaybediyon hacı
04 Yorumla
Soran2 ayHiçbir şeyden kaybetmedim elhamdülillah hadi yol al dede
Cevap sahibi2 aybak işte bundan bahsetmiştim bir kere yanılmam :D
Soran2 ayBoş yapacağın yer kahvehane hadi abicim hadi bekleme yapma
Cevap sahibi2 ayNe boşu lan değişik. bu nasıl karakter böyle :D yorumlara falan bak sana düzgünce yazdık tavırlara bak :D
İyi değil
00 Yorumla
2 ayİdare edersin
00 YorumlaÇok işlem var gibi
01 Yorumla
Soran2 ayNormal saçım sarının bir tonuydu bu sefer bu tonuna geçtik bir denemede sonucu aldık aslında
Gizli Üye(25-29)2 ayGerçekten sen misin
01 Yorumla
Soran2 ayEvet niyeki
Gizli Üye(30-35)2 ayGöbüş güzel ya.
02 Yorumla
Soran2 ayTeşekkürler 😂
Cevap sahibi2 ayRica ederim. :)
- Devamını Gör (4)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 