Basit bi nemlendirici ile yapıyorum. Çok hoşuma gidiyor okşamak ama ucunda yanma hissi oluyor krem içime giriyor olabilir diye sanırım..
bi zararı var mıdır acaba
bi zararı var mıdır acaba
Kremde asitlik düzenleyicisi olabilir, bu da ciltteki hassas noktaları yakıyordur. Göğüs uçları çok hassastır normal, göğüslerine bu şekilde masaj yapman çok iyi bir şey bu arada.
Cevap
12Cevap
Bu hoşuna gider miydi 64.media.tumblr.com/.../...2P5uZ1vj16pco1_500.gifv
Anasını satayım herkes cildiye prof olmuş da kimsenin haberi yok
Zararı olmaz asla hatta daha farklı yap dahada güzel olur 👍
Tüm kremleri deri emer ve bir kısmı kana karışır. her şey sürülmez.
Bildiğin rahatlamak için yapılır işte zevk verir tabi
yoktu zararı devam et sonrasında elin aşağı kaymasın dikkat et. :D
Gel ben masaj yaparım ya masorum
fanteziler😂
Seksi
Yok zararı
Bende yapıyorum rahatlatıyor bebe kremi ile
Partner?
Tadını çıkar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?