



Canını sıkma kimse mükemmel değil, mükemmel olmak zorunda da değil insanlar nelerle giyiyor eteği şortu.
Çok çirkin canını sıkacak kadar kötü bir görüntü yok zaten lazerle düzelecektir merak etme eğer rahatsız oluyorsun ince teni saklayan çoraplar var ten gibi görünüyor onun üzerine etek yiyebilirsin 😊
Kendini sev cekinecek bir şey yok 💕
Cevap
32Cevap
Ya kötü olan bir tarafı yok sen çok takıntı yapmışsın sanırım gayet iyi yani herşeyin çaresi var ince olmasında kötü değil iyi
Lazere başlıyorsan düzelir şekil olarak zaten çok düzgün önemli olanda bu..
Teşekkürler ben pek beğenmiyorum aslında ince gibi
Hayır çok güzel duruyor her kızın istediği bacak bence her erkeğinde beğenebileceği şekilde.
Bacaklarına bakıp durma devamlı bu şekilde düzelmez. Diğer türlü düşünme aniden geçtiğini fark edeceksin
Çok haklısın aşırı derecede uğraşıyorum
Uzun şeyler giy :) olmadı ertele epilasyonu nemlendirici ucuz kremler bile çok iyi gelir. Canını da sıkma :)
kaç kere dedim safinaz böyle foto atma die 😂😂
Ne diye kasıyorsun ki? Ama lazer başlıyorsan düzelir
Hergün hakiki zeytinyağı ile masaj. Yap veya yaptır gör
Bacakların çok iyi ve güzel vücudun tamamen öyle olmalı
içimiz kalktı. dermatolog mu gıdecen at kılı ya da kabak lifimi kullanacan kırklancan mı bişiler yap yaz geldı zaten gözleri kanatma
Lazere başla, diğer yöntemler kararma, sarkma ve batık yapar. Her banyoda kese yap batıklar gider, genital de var mı?
Lekeler var
Alma yöntemini değiştir
Lazer çözüm olabilir
Bunun yanında düzenli spor ve beslenme de yaparsan cildin temizlenir
Düz ve güzel bacakların var, bence nazar değmesin diye abartıyorsun
Çok batık var düzelir ama zaman alır ayrıca sorularım olacak sana buradan soramam gizlisinde nasıl yapalım
Bacakların şekli güzel sivilceli batiklı olması kötü ama yinede azdim🙁
40 kilo falan mısın :/
Evt neden:/
bişey yok :) kabak lifi ile kese yap
batiklar lazerle duzelmes
Batık değil ask ya
Lazerle düzelir sıkma canını
Ay ins ask
o kadar da kotu degil
çok dikkat çekmiyor ki.
Birşeyi yokki güzel işte
Kabak lifi ve at kılı fırça kullan
çorap giyin hanım efendi... kapatır...
Nemlendirici kullanmalısın
Ne var ki bacaklarında gayet güzeller.
Çilek bacak dimi bu
Evet Allah kahretsin evet
Benimde böyle 😥😥
Nesi var aga?
Yani nokta nokta kırmızı:/
E olur o kadar takma kafana gayet güzel ya. Yine de sen bilirsin tabi.
bunun icin kremler var cilek goruntuyu yok eden
Hiçbir işe yaramıyorlar
Okadar da kötü değil ki
Gerçekten çok kötü:(
Dertleşmek ister misin
Onlar geçer ya dert etme
Fondoteni bas gitsin
Bu ne 😱😱
Umursama rahat ol
Nesi var?
benden cok kıl var
Lazere git durmadan
Kese kullan düzenli
Düzelir merak etmee
Bende özgürce etek giyin kimseyi takma
nesi bar kı
Normal bir bacak
Jilet mi kullaniyon
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?