Tüy sarartıcısı kullandım pişman oldum? LÜTFEN cevap verin?

bıyık kısmımı hayatımda hiç almadım sarartıcı kullandım ve pişman oldum ne zamana geri eski haline döner eski rengine dönmesi için ne yapabilirm (tüylerimi almıyorum ya bu sarartıcı akar mı yoksa almam mı gerek )
Tüy sarartıcısı kullandım pişman oldum? LÜTFEN cevap verin?
Cevapla