Kızının dövmesini kolundan sildirmiş? Kızı yerinde olsanız ne yapardınız?

Eşim önceki eşiyle birlikte kızlarının ismini bileğine yazdırmış. Kadının kolunda hala duruyor ama eşim sildirmiş. Çok fazla sorgulamak istemiyorum, kızına çok düşkün çok iyi bir baba. İşine bu yönde çocuklar rehberlik psikolojik danışmanlık zaten. Kızı 15 yaşında şu an. Sildirir miydiniz siz? Veya kızı yerinde olsanız üzülür muydunuz?
Kızının dövmesini kolundan sildirmiş? Kızı yerinde olsanız ne yapardınız?
Cevapla