Çok tipsizim kimse beni beğenmiyor diğer kızlar çok güzel nasıl mutlu olabilirim?

Endonezyalı kızlara benziyor yüzüm, tenim onlara göre daha açık tipim çok çirkin sokakta çirkin diye laf atıyorlar lisede çok yalnızdım diğer kızlar cidden güzel Türk kızları egolu çirkin diyorsunuz ama ben benim gibi endonez tipli çirkin kıza pek rastlamıyorum, ela veya yeşil mavi gözlü güzel yüzlü kızlar var bir de ben karadenizliler ve boşnaklar içinde yaşadığım için güzel kız sayısı fazla sanırım…
Çok tipsizim kimse beni beğenmiyor diğer kızlar çok güzel nasıl mutlu olabilirim?
Cevapla