Güzellik & Bakım Vücudunuzdaki benleri seviyor musunuz? Gizli Üye (18-24) Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 11 Yapay Zekaya Sor gerdanımdaki bene taktım kafayı resmen aldırmayı düşünüyorum ne kadar tutar tahmini :/ Vücudunuzdaki benleri seviyor musunuz? Cevapla Sevgi Soruları Beğen Paylaş Takip Et 2 kişi beğendi
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Alnımın ortasında ki domdom kurşunu hariç evet seviyorum 0 0 Yorumla
LalalallaaLlla Takip Et Guru Yaş: 27 , eic 100% +1 yıl Omzumda olanı sevmiyorum biraz büyük ve belirgin geliyor ama sildirmekle de uğraşmam 1 0 Yorumla
yhadhemeseneolee Takip Et Xper 5 Yaş: 32 , eic 94% +1 yıl bi sol mememde var bide bacagimda ne seviyom ne sevmiyom notrum 0 0 Yorumla
Sormalarageldik Takip Et Master Yaş: 30 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Gözümde var bir tane o hafif gözüme batiyor bu ara ama aldirmayi falan düşünmedim pek 0 0 Yorumla
Xenopeltisx Takip Et Yoda Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Sadece birini sevmiyorum çok göze batıyor gibime geliyor. 0 0 Yorumla
MmergenN Takip Et Xper 7 Yaş: 31 , eic 100% +1 yıl Git devlet hastanesine bi baksınlar duruma göre dondurabilirler ücrette vermezsin 0 0 Yorumla
yandansokan Takip Et Xper 6 Yaş: 29 , eic 98% +1 yıl Benlerin nesini sevicem, kanserli hücre en nihayetinde 0 0 Yorumla
User007 Takip Et Xper 5 Yaş: 33 +1 yıl Bence sen kafana takiyorsun sorun olacağını düşünmem 0 0 Yorumla
Profondità Takip Et Xper 6 Yaş: 26 , eic 100% +1 yıl Benim hoşuma gidiyor. Rahatsız eden bir yanı yok. 0 0 Yorumla
infernoHeRo Takip Et Master Yaş: 39 +1 yıl Seviyorum hele bir yerimdeki daha çok seviyorum 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Alnımın ortasında ki domdom kurşunu hariç evet seviyorum
Omzumda olanı sevmiyorum biraz büyük ve belirgin geliyor ama sildirmekle de uğraşmam
bi sol mememde var bide bacagimda ne seviyom ne sevmiyom notrum
Gözümde var bir tane o hafif gözüme batiyor bu ara ama aldirmayi falan düşünmedim pek
Sadece birini sevmiyorum çok göze batıyor gibime geliyor.
Git devlet hastanesine bi baksınlar duruma göre dondurabilirler ücrette vermezsin
Benlerin nesini sevicem, kanserli hücre en nihayetinde
Benim belimde et beni var ya..
Ama onla bile barisigim
Bence sen kafana takiyorsun sorun olacağını düşünmem
Hiçbir yerimde ben yok
Benim hoşuma gidiyor. Rahatsız eden bir yanı yok.
Seviyorum hele bir yerimdeki daha çok seviyorum
Aldırma bence yakışır tenine
Seviyorum sanırım, bana bir zararları yok
Sevmiyorum
En çok dudak kenarında ki benimi seviyor um
Seviyorum
Evett
Evet nerende var
Kızlarda güzel olur