Cildim bu aralar çok hassas hep kullandığım tonik ve maskeler yüzümü kızartıyor hamilelikten sanırım. Ben de daha doğal içerikli şeyler deniyorum yoğurt ve bal maskesi yapayım dedim eşim onu tatlı sanmış yemiş 😂😂😂😂😂😂 artanı dolaba böyle koyuyorum artık 😂😂😂
Bir iki kere kullanmıştım sadece. O da çok ısrardan dolayıydı. Ama pek etki etmedi. Bu arada sizin adınıza çok sevindim. Burada evli ve mutlu pek az çift var. Allah mutluluğunuzu daim etsin ☾
Ben dermatolog onaylı bakım ürünleri almaya gayret ediyorum. Eczaneden alıyorum hemen hepsini. Ama hamilelikten dolayı muhtemelen bu kızarmalar kaşıntılar