AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
169Cevap
Türkiyede öyle yapar avrupa ülkelerinde komşu kızı olusun
Türkiye’de belki evet ama Finlandiya da 0-5 geride başlarsın.
Erkeklerin sarışınlara ayrı bir zaafı var gibi gözden kaçmaz. Kendince doğru düşünüyor olabilirsin.
Ego değil bu
SENİ ÖNDE TUTAN ÖZELLİK BAŞKA Bİ HERDE TUTMAYABİLİR
Lanet olası başka insanlarla tanissan anlarsın, kimine güzel gelen kimine gelmeye bilir.
Mesela ben full SİYAH seviyorum. Buna ne demeli?
Sen cevapla sarışın olmayanlar çirkin mi? Baksana ne diyeceğim yine bu sabah aynaya baktım ve kendime lanet ettim. Ve sadece aptal siyah rengine sahip saçlarım olduğu için... Seni özel yapan şey renkse eleştirmeye bile kalkmayacağım. Bu algılariniz yüzünden kaç kişinin ne sorunları var biliyor musun? Ben de sana çok güzel bi özelliğimi söyliimmi!! Çok çirkin lanet bi suratım bulanık bi ten rengim ve aptal küçük gözlerim var ve bu harika. Asya da her hangi bi ülke de değerin bile yok. Hiçbirimizin hiçbiyerdeyok. Sarışın olman küçücük kaldığın evrende hiçbirşet değiştirmedi. Eğer sarı saçlı olman seni önde başlatıyor olsaydı zaten buraya gelip bunu yazmazdin. Herkesin zevkleri başka.
Ya kıyamam🥺 sen çok güzelsin
Hepimiz çok güzel ve özeliz ama senin de kalbin çok güzel 😌😫
Beyaz tenliyim ama sarışın değilim ve bence 5-0 ondesin
Genelde doğal sarışınlar güzel oluyor ama sadece dış görünüş olmaz
Evet hatta türbanlılardan esmerlerden kumrallardan da öndesin sarı guzumm😀
Bakış açısına ve zevk meselesine göre önde de geride de olabilirsin
Saçmalama bence, ne 2-0 ı sjdjd 15-0 öndesin bacım 😂
İnsanların zevkleri daima farklıdır. Seven de var sevmeyen de
Ne alaka, şu sarışınların kendini dünya güzeli zannetmesi beni bitiriyor.
Beyaz tenli olmak guzel ama sarisinlik evet iyi ama fazla sari da olmamali bence
zevkine göre değişir bu insanların, kimisine göre öylesin kimisine göre aynısınız..
Öyle bir şey yok da sen türk kızı olduğun için var işte
Bence 1-0 gerıdesın. Rekıpler esmer ve doğal kızıllar
Erkek olsan öndesin derdimde kadınlarda farketmiyor
Tipi gormek lazim bazi tiplerde saydigin seyler itici durur
Kime ve neye göre? Bence bakışa ve kişiye göre önem arz eder
Sarışın sevenler için evet. Sevmeyenler için pek önemli değilsin.
Güzellik algısı herkese göre değişen bir şey güzelsindir muhakkak. Ama ben esmer kadınları daha çok beğeniyorum esmer saç renkli göz o özleliklere sahip insanlar da bana göre 10 adım önde bu görece canım djdjdj
Sen nerdeysen ben senden önce ordayım esmerim çünkü 😌
Sadece sarışın olmak yetmez, yüzünün ve vücudunun geri kalanının bu sarışınlığı tamamlaması ve yakışması da gerekir.
Sarışın olmak güzel olmak demek olsaydı herkes sarışın olurdu
Ben de sarışınım halimden memnunum bence öndeyiz siss
Herkesi Allah yaratı kimse bir sıfır önde başlama hayata hepimiz aynıyız ha şöyle bir ayrıcalığın var erkleri çekersin onuda bir müslüman kadın istemez senin için yaşamak buysa amacın erkekleri pervane yapmaksa okey
Bende beyaz tenliyim istersem platin sarı da yaparım ama bu beni önde yapmaz herkesin ayrı bir güzelliği var
Ayrıca her yerde platin saçlılar sanki belediye beleşe boyatmış gibi çok klasik duruyor
Platin sarısına boyatanlar seni linç eder şimdi
Sarışını esmeri değil beni doyuracak kadar ateşli olman önemli 😏😏
Yallah kerhaneye dayı
Asla kerhaneye gitmedim gitmem de
Evet tebrik ederim 😄
hiç bir avantajı yok insanların beğenisine bağlı kimi esmer sever kimi kızıl
eee tipin ve karakterin de önemli beyaz sarı olmakla olmaz bu işler anca kullanmak isteyenler dolanır peşinde baya
-2 adım öndesin nxkahwjdjsjd sarışının adı esmerin tadı derler ben de sansima kumralım..
Bence çirkin sarışınlar var ama sarışın dediğin zaman akan sular durur tabiki beyaz tenli olmakta seni yapar yani sarışın iPhone 13 ek olarak beyaz ten 13 pro max plus cart curt yanii
Doğal sariysan kirpik ve kaşların da sarıdır ve muhtemelen kırmızı ve cirkinsindir
Yalnız tek sarışın olmakla bitmiyor yüzünün güzelliğiylede uyumlu olması gerekiyor 😉
Eski bir atasözü der ki sarışının adı esmerin tadı 🙈 Yani diyeceğim zevk ve renk meselesi.
Evet benim için yapar. Sarışın, kumral ve kızıllara zaafım var. Esmer sevmem.
Bence yapmaz. Ben esmer insanları daha çok beğeniyorum. Sarışınalar bana çekici gelmiyor ama bazıları estetik oluyor. Yani sarışın olmandan çok yüz hatların seni güzel yapan
Belki güzelsindir tatlım ama boş egon ve karakterin seni çirkin yapıyor haberin olsun. Ha bu arada erkekler sarışınlara bakıyor ama esmerlere tapıyor 😚
Sarışınların devri çoktan kapandı bu kızda savını yakında siyah kahverengi yapar 😂
Kıskanıyor bakma sen 😂 Bu arada aşırı güzelsin 🧿🧿
Teşekkürler bitanem 💜
Sarışın beyaz seven erkekler için (yüzün ve fiziğin de güzelse) 2-0 önde olabilirsin ama herkes bunlara ya da sendeki egoya düşer mi bilemiyorum
Bundaki ego tiksindiriyor sadece
Soru sahibi bu görüşü gör isterim:)
Egolu olmadığım için sorun yok
Hayır ama yaşadığın yere bağlı arz talep ilişkisi Türkiye'de Avrupalı erkekler hoşunuza giderken Avrupa'da esmer yağız Türkler durumu senden az var o yüzden güzel bulunuyorsun
İnce bel 3-0, güzel kalça 4-0, uzun boy170 ile de 6-0 öne geçersin güzelim
13-0 öndeymişim
Sana düşüyorum o zaman?
Bana düşmesi gereken başka birisi var
Bana yorum yaptığın için benim de düşmem lazımdı oysa ki olmadı böylee
Umarım beklediğim kişi de düşer
Kim bilir belkii
Son soruna da yorum yaptım bu arada ara ara girer görüşlerini okurum
Görüşlerimi neden okuyacaksın ki
13-0 önde olduğun için
Soruma yorum yapmışsın da nerden bilicem hangisi sensin
Seri beğeni atayım görürsün beni
Gördüm
Sarılın aşığı birine denk gelirsen bir adım öne atabilir o kadar.
halfjahahhskdjahaha böyle bi soru sorduguna göre zeka olarak iki sıfır geridesin askim
Ben de esmer beğenmiyorum ama şöyle bi gerçek var canım sarı kızların çirkinleri de çok çirkin oluyor ya😂
olgunluk daha önemli seni görmeden nasıl kıskanabiliriz yani değişiksin...
Yani bende sarışınım ama bronz bende daha hoş duruyor esmerlik ve sarışınlık yüz tipine kilo boy fiziğine göre değişiyor bence
ayyy havalanmış yok aga 2-0 falan önde değilsin o yüz hatları, göz renginin canlılığı ve fiziğe göre değişiyor
Karakterli özgüvenli ve dürüst olman seni diğer insanlardan önde kılar saçının sarı olması sadece senin olduğunu belli eder
Aşkım sana bir sır vereyim mi genelde erkekler esmer ve buğday TEn kızlardan hoşlanırlar yani sarışınım diye kendini 2-0 önde gösterme
Allah' ın pick me si. Madem güveniyorsun bu kadar kendine niye gizlisin ezik?
Fotoğrafını atta iltifatlar yağdıralim sana hani 2-0 öndesin ya 😄😄 Ama yemez tabi canım senin gibi pick me lerin maksadi bu zaten kendi ezikliklerini milleti aşagilayip kendilerini ustun gostererek kapatmaya calisiyorsunuz.
Ne kudurdun be esmer ponçik😳
Niye kudurucam ya ezik? Herkesi kendini kiskaniyorsun zannediyorsun nasıl bi kafasin sen?
Pick me girl seni
Sarışın olman seni belki 1-0 önde yapar.. BELKİ.
Ama hem sarışın hem renkli gözlüysen sen zaten hayata 2-0 önde başlamışsın demektir.
Yapmaz karakterin varsa bu seni herseyden önde yapar
Bu nickle bunu söylemen komik seni küçük abaza
Sen öyle zannet
Bak şimdi aklınıza kazınmış ne olduğu
Saçının sarı olması sadece saçının sarı görünmesini sağlar. Sen istersen civciv ol o boktan beyninle kalbin hiç bir zaman güzelleşmez. Boş egonla gülünecek haldesin: ))
Siyah saçlıyım, beyaz tenliyim ama şükür ki dış görünüşümle skor tutmuyorum
şu an kızıllar, sarışınlardan 2-0 önde diye düşünüyorum..
Benim boyum 1.75 kum sati vücudum var? Eminmisin önde olduğuna
Bebeğim ya 🛐
İnsanların görmesi lazım belki yakışmıyordur sana sarı
Kişiden kişiye değişir bana göre dış güzellik önemi yok geçici çok takmam yani
Bu egoyla guzel olmanin ne artisi kaldiki
Öyle değilim bir an kafama esti ya
Oyle degilsen ne mutlu sana. Ego insanin en buyuk dusmanidir. Hic hoslanmam o yuzden boyle yazdim kusura bakma
Evet esmerler de sarısınlsr önde diyordu uff pipim 😁
Herkesin zevki ayrı bence çoğu erkek sarışın coğuda esmer sever 😊 mesala ben esmerciyim 😅😊