Kendim yaptım ve fikrinizi almak istedim. (Kenarları düzelticem.)





Yani bence evde yapılma bir tırna göre çok iyi olmuş sonuçta profesyonel ailesi yok bir şey yok evde kendin kendini yine en iyi işi başarmışsın bence ben olsam açık ve net söylüyorum bunu yapamam yine de güzel olmuş sadece birazcık fazla koyu olmuş yani çok aşırı koyu renkler seçtiğin için birazcık böyle aşırı derecede nasıl diyim birazcık kötü duruyor ama onun dışında iyi
Parmaklarınız kimyasaldan artık yıpranmış bence bir müddet oje kullanmayı bırakıp bakım yapsanız daha iyi olur. Bu şekilde ne renk sürerseniz sürün kötü görünecek.
aşkım rengi çok koyu ben koyu sevmiyom ama onun haricinde güzelll
Böyle şeylere merakın varsa resim cizmeni öneririm hobi olarak bence çok eğlenceli bir şey ben mesela öyle kendimce çiziyorum birseyler kafam dağılıyor ama bakarak çiziyorum orası ayrı tabii


Cevap
57Cevap
Güzel beğendim
Güzel olmuş ama tırnak kenarlarına acil çözüm bul. Yıpranmış ve bakımsız görünmesini sağlar. 💖
Bence ellerini daha fazla yıpratma biraz hırpalanmış
Tamam bırak bence biraz boş kalsın yavrum
Tırnak hiç uzatmadjm uzatsamda zaten rahatım olmaz o tırnaklar heryere takılır
Güzel olmuş ama
Uzun tırnak sevmiyorum fena değil olmamış desem kalbin kırılır video izle öyle yap.
Fazla uzun tırnak çok itici geliyor bana. Rengi çok güzel.
Bu şey değil mi ya mor oje sürüp üstüne simli oje sürmek😃
Ya sey diycem o tırnakları nasıl öyle uzatiyorsun. ben yapamiyorum bir sure sonra tırnağım kendi kendine kırılıyor
Çok güzel olmuş mavi pembe mor uyumuna bayıldım. Çok tatlış duruyor
Tırnaklar çok güzel olmuş (neyleyim güzel tırnaklar sırtımda olmadıkça) ☺️
Iyi ki söylemişsin kendin yaptığını yoksa inanmazdım:D
İyi bence. Bakımlı el ve tırnaklar hoşuma gider her zaman.
Kötü görünmüyor gayet hoş ancak dipleri hafif kızar mış mı yoksa ojeden kalan bşr şey mi anlamadım
Böyle bir soru nasıl oluyor da günün sorusu seçiliyor? Faydalı bir paylaşım olduğunu mu düşündünüz acaba 🤔 site kaliteyi iyice düşürdü 🤢🤮
yani pek tercihim değil ama emeğin için güzel olmuş diyebilirim.
Uzun tırnak bana çok itici geliyor. içine bi ton pislik girer iyyy
Burcun ne kanka senin
Olmamış bence
Oha cidden kendinmi yaptın sen yaptıysan baya iyi olmus bu arada rengide muq
keske yapmadan önce tırnak etlerini alsaydın daha güzel dururdu
Tırnak güzel olmuş ama zaten el ve parmakların çok hoş kibar♡
Küsdünmü hmm
Keşke tutsaydıöm bu eli
😑😔maalesef ama önemli olan senin begenmen
Bence çok güzel💅🏽🤍
Baya güzel. Farklı olmuş. En önemlisi düzenli
Beğendim ama benlik değil
Güzel olmuş ama benlik değil
Kozmik renkler güzelmiş
Ayy güzel olmuş gerçekten
Tırnakların güzel aslında ama olmamış
kıskananlar çatlasın xd
Rengii güzel ya :/
ımmm ne çok kötü ne de çok iyi normal
Çok güzel duruyor bayıldık :))
Kendi kendine yapmana göre gayet güzel görünüyor
Evet ama fazla parlak gözümüz kamaştı :)
Önemli olan senin beğenmen güzel
Takma ve iğrenç duruyor.
🤣 tamam.
hevesini kırmayın kızın olmuş deyin yazık sevinsin olmuş çocuğum olmuş bundan iyisi şamda kayısı
Avuç içi sevgi doluysa güzel
daha koyu bir reng tercih edilebilir
Güzelin ötesinde olmuş
Simli oje kullanmadın yani?
Yoklukta gideri var kanka
Ben de buna inandım 😂
Çok güzel ben beğendim
Oje rengini degistirirsen evet
Güzel değil beğenmedim
Güzel olmamış
Olmamış sankii
çok iyi olmuş ahh keşke ben de becerebilsem 😒
Başarılı
Hayır olmamış
çok başarılı
Tırnaktraş :)
Evet çok güzel olmuş ❤
Güzel olmuş
Sen sanatçısın
Gayet iyiler
İyi.
güzel olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?