Güzellik/epilasyon merkezinde çalışmam kötü mü?

Bazıları normal karşılıyor varsa kafasındaki soru işareti onları soruyor bazıları da anormal karşılıyor. Sizin sormak istediğiniz var mı, yoksa siz de mi anormal karşılarsınız.
Güzellik/epilasyon merkezinde çalışmam kötü mü?
Cevapla