Hasan can kaya kendisine çirkinim diyor ama ortalama Anadolu çocuğu değil mi?

Adam kendine çirkinim diyor ama normal duruyor ya çirkin değil bence. Kadınlardan eskiden hiç talep yoktu vs diyor, sizce normal değil mi adamın tipi? Yani benim çevremde kim varsa ya ondan daha çirkin ya da onun gibi. Adam Türkiye'yi temsil eden ortalama bir yüze sahip, eğer ona çirkin dersek türk erkeklerine çirkin demiş gibi olmaz mıyız? Çirkinim diyor kendisine ama bildiğimiz sokaktan geçen adam tipi var o yüzden soruyorum.
Hasan can kaya kendisine çirkinim diyor ama ortalama Anadolu çocuğu değil mi?
Cevapla