Yanak gamzesi hoş ama dudak kenarı da hoş bence özellikle yaş aldıkça dudak kenarı gamzesi daha hoş duruyor💗


Ben de var zaten gülümseyince böyle yanaklarımda çıkıyor yanak değilde bu çenenin kenarında azıcık gülünce çenemin iki tane kenarında gamze çıkıyor ama anlatamadım galiba ortasında değil böyle dudakların alt kısmında çenenin iki tane yanında kimse de yok bu sadece bende var yani varsada çok az insanda vardır ben kimsede görmedim.
Cevap
14Cevap
Yanak gamzem var dudak kenarını sevmiyorum ama yanakta olan gamzemin diğer yanağımda da olmasını isterdim
Tek taraflı daha iyi aslında
Bilmem 😅
Yanak gamzem var bel gamzemde var bence ben daha bişey istemiyim
Bel gamzem yok keşke olsaydı
Bende yanağımda bir ben olsun isterdim
Pek hoş durmuyor :/
Bence çok çekici duruyor 😐 neyse kalemle çiziyorum arada, yapay ben😄
İzzet altnmese geliyor aklıma yanak beni denilince 😬
Onun ki et beni⚫)
😬🤣🤣🤣
Yanak gamzesi isterdim belimde olacağına yanağımda olsaymış keşke
Bel gamzesi de harikadır 🤍
Yanak gamzesi tabii :) Bence gamze çok güzel bir şey, ilgi çekiyor hoşlanırım.
Yanak gamzesi gençken harika duruyor 🤍
🌹💖🌼☕🥰
her gamze sahibine yakısır :)
hem estetik hem sempatik bir etki yaratiyor :)
Katılıyorum 🤍
Yanak. Öperim o çukurdan
Dudağın kıyısında gamze olmasa da olur yine öpülür gülüş tatlı ise ☺️
İlk kez seni bu kadar romantik görüyorum :)
Evet gerçekten :)
Hiç beklemezdim. Dikkat edeceğim
Çocukluktan geliyor desene :)
Ben de herkese bir şey alırdım çocukken kendime almazdım. Hala safım 🤦♀️
Burada kaybedilen bizler oluyoruz insanlık bizimle var
Şimdilik somut, tutulan şeylerin peşinde insanlık. Manevi boyut için zaman lazım :)
https://youtu.be/zUS0rurUrQc
O zaman da insanlık var olur mu bilinmez
Her canlı tercihlerinin bedelini öder :)
Kesinlikle ☺️
https://youtu.be/24xU6h0kvEs
yanak gamzesini çok fazla istiyorum ama elden bir şey gelmiyor.
Bende nasıl duruyor bilmem ama yanak gamzesini daha çok seviyorum..
bana hangisi yakışır ki
İkisi de
Vay be
Dudak kenarımda var, gülerken belirginleşiyor 😄
Anca gülebilirsek işte :)
Ikisi de var bende 😃
Şanslısın :)
@Ehlivukuf bıyıklarımdan az çok görünüyor işte 😃
dudak derim yanak larım iyi
Ben de dudağı daha çok beğenir oldum
Her iki gamzemde var ama sakaldan belli olmuyor :D
Benim de var ama ikisinin tam ortası gibi :)
Tam yanakta değil ama dudak bitimi de değil ayarsız benim gibi :)
🤣🤣🤣🤣 Ama ilginç gamzelerim var yahu. 1 cmlik bir gariplik 😬
Yanak gamzesi iyidir
Ama yaşlanınca iz gibi kalıyor :)
yanak gamzesi
🤍✨
Benim çenemde var
Memnun musun
Yani
İkisinide istemem ne * yariyacak sanki
gamze sevmiyorum
Hiçbiri
Yanak gamzesi
Bel gamzesi
yanakta daha güzel..
Yanak
Yanak
dudak kesinlikle yanak çok sıradan
Yanak
Yanak gamzesi
Dudak gamzesi
🥰💐🌹💖
yanak gamzesi>>>
Yanak 😇
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?