Dismorfofobiam mı var yoksa gerçekten çirkin miyim bilmiyorum ama nasıl dayanacağımı da bilmiyorum yardım eder misiniz?

Herkesle kendimi kıyaslıyorum herkes çok güzel. Sanki insanlar bana garip bakıyor gibi geliyor veya okulda bakıp ne çirkin kız derler diye düşünüyorum. Annem çok güzel babam çok yakışıklı ama ben neden böyleyim bilmiyorum. Yamuk suratım varmış gibi geliyor bacaklarım çarpık yanaklarım büyük kaşlarım orantısız gözlerim orantısız saçlarım kabarık ve fazla birsürü şey görüyorum kendimde. Elbette şükür ediyorum her şey için şükürler olsun ama bunları düşünmeden kendimi alı koyamıyorum..
Dismorfofobiam mı var yoksa gerçekten çirkin miyim bilmiyorum ama nasıl dayanacağımı da bilmiyorum yardım eder misiniz?
Cevapla