Arkadaşlar gördüğünüz üzere acayip kötü sakal bile denemeyecek kıllara sahibim maalesef ailemde böyle bir sorun yaşayan kimse yok amcaların dayılarım babam vb. Hepsi düzenli ve olması gereken kalınlıkta sakal düzenine sahip benim ise hem köklerim yapı olarak çok ince hem eksik çok hem de uzadıkça dönüyor kimisi sağa kimisi sola bakıyor genellikle sağa çekiyor koltuk altlarında, genital bölgede kol bacak vb ise böyle bir rahatsızlık kesinlikle yok sakal diye geçen bu tüyler hariç geriye kalan bütün kıllar gür, toplu ve sert iş yüze gelince neden böyle oluyor neredeyse 2 aydır kesmiyorum ve anca bu kadar uzadı kendi halinde bırakmaya karar verdim bu sefer uzayanlar daha da uzuyor öbür güçsüzler de aynı kalıyor kalinlasmıyor arada anlamıyorum acaba hormonal bir sıkıntı mı var ne yapmam lazım lütfen tavsiyelerinizi eksik etmeyin 🙄
Kesinlikle hormon tedavisi
İlaç kullanabilirsin ( aşağıda önerdim)
🤧 hem ince hem seyrek hemde ters bahtsızsın be kardeşim 🤦🏼♀️
Sen ergenliğin zirvesinde, belki de '' henüz '' erişkin olmuş ya da olmamış birisin. Bu dönemde düzenli ve nizami şekilde, canım çıksa da çıkmasa da jiletle sakal iyi olur. Gürleşir, sıklaşır, düzene biner ve daha geniş bir alana yayılır sakal. Senin yaşlarında '' sakallarım çıkmıyor '' diye doktora gidip, doktorun '' bunlar normal, bekleyin biraz '' demesine aldırmadan türlü yağlar ve tedaviler uygulayan tanıdıklarım '' anormal canım çıkışı '' ile cebelleşmektedirler. Bu riski de unutmayın ve aceleci davranmayın.
Doktora görünecekseniz de sonrasında delilik yapmayın, hayırlı Ramazanlar.