Tel tokalarımız kaybolunca bazen cinnet bile geçirebiliriz çünkü onlar küçük ve savunmasızlar
Erkekler siz bunu anlayamazsınız
Bana katılan var mı?
Erkekler siz bunu anlayamazsınız
Bana katılan var mı?
Hayır bilmez bir de şöyle bir şey var hani böyle paket paket alıyoruz kullanıyoruz normalde böyle görülen yerlere koyuyorum ama daha sonra bakıyorum yok yani siyah toka aslında bir kızın ya da bir kadının artık herneyse en çok kullandığı şeydir ama evde de en çok kaybolan şey bu galiba
Aşırı doğru soru çok güzel değil mi gülme tuttu bana jsjsj kızların yorumlarını okusana 😂 bende bu dert bir bende var sanıyorum
Ben her ay var ya dört paket belki de beş paket siyah toka alıyorum ndjfj
O tokaların akıbeti bilinmiyor...
Evde bir tane kaldı yeminle kaybolacak diye ödüm kopuyo 😂😂
Evet sona bir tane gazi kalıyor nxjxj
Çocukluğumdan beri tel tokalarımı düzenli olarak kaybederim elimde en son bir tane kalır onu da müzeye kaldırırım erkekler siz anlayamazsınız bunu 🤧🤧🤧
Müzelik tokanı bana ver😁😁😁
Zula yap bence...
Tel toka öyle bir şey ki zula da yapsan hepsi tek tek kayboluyor bir gün😂😂😂
tel tokaları koruyalım

çünkü onlar küçük ve savunmasızlar :)
Yeni hayat felsefemiz
aynen öyle
tel tokasız bir saç düşünemiyorum :D
Oyyyy kıyamam çenin Tolan mı kayboldu 😂
Evett😺😺😺
Cevap
13Cevap
Ahaha çok komik bir soru bu 😂 gerçekten insanı sinir eden bir durum. Zaten ne kadar alırsan al kaybolarak biter bu meret :D
Aynen bin tane de alsam hemen bitecek😁
Hakket oyle biz anlamayiz Ama mesela şoyle duşun bizde cuzdan var nereye koyduk diye cinnet geçiriyoruz veyatta şarj aleti veya başka bir şey İkisinde Eş Anlamlari Ayni bence Herkesin bir puf noktasi var Elbette.
Saçım uzunken lastik tokalarım kopardı üzülürdüm. Hatta hiç tanımadığım bi kazdan toka istemiştim 😅😅
Ben alıştm artk
Kötü bı his tüm gün moralinin bozulmasjna kadar gider belirtileri sık sık gosterebilir
Aynen😁😁
Anlayamazsınız derken ben de bir erkeğim ama biliyorum ne olacak şimdi?
#SelamGençlik 🍀
Tel tokalarla işim olmaz.. #TubaSueda 🍀
Bence çok genelleme yapma. İçimizde onun isminin firkete olduğunu bilenler bile var
Ayy onlar ne anlar hele dütyen teli kayması... ç çok beterr
Kendin ve yazmışın 'Tel toka kaybolan kız' bunu erkekler nereden bilsin?
Küçük ve savunmasız deyince bende üzüldüm onlara
Ben de😁😁😁
Hiçbir zaman bunu anlayamayacağız 😄😄
Saç uzatanlar bilir belki. Ben uzatmıyorum
Saç şekli bozulacağı için üzünülmesi gayet normal.
Katılıyoruz sana
Evet annemde öyleydi
Nooo
aynen bebeyim
Nereden bilcem ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?