Aşırı derecede güzellik takıntım var, ne yapmalıyım?

Aynaya baktığım zaman kendimi çok güzel görmek istiyorum ornek veriyorum kuaföre gittiğimde 1,2 tel fazla yolup esitsiz yapsa hemen yağlar serumlar takarım kafaya herhangi bir yerinde kusur eşitsizlik olmasın istiyorum henüz 22 yaşındayım evet sivilce lekelerim de var ama abartılacak çukurlar değil kendime her türlü cilt bakım ve kozmetige yatırım yapıyorum ve bunu öğrenci halimle abartıyorum oldukça
Aşırı derecede güzellik takıntım var, ne yapmalıyım?
Cevapla