9.30a randevum vardı aile sağlık merkezinde. Maskem yoldayken yere düştü bende yerden almadım çöpe attım, neyse gittim sıram geldi girdim doktor masken nerde deyince bende düştü dedim git maske al dedi bende aşağıda veriyorlar mı nereden alabilrim diye soru yönelttim '' git nereden alıyorsan al '' dedi.. Aşağı indim oradaki personel maske yok dedi. Koskoca aile sağlık merkezinde maske yokmuş 1 tane maske sadece.
Ben Türkiye cumhuriyeti devletine sadece geçen sene 1milyon tlnin üstünde vergi ödedim. ( ve bu parayı bu topraklarda kazanmadım ) 1 tane maskesi bana layık görmüyorsa yazıklar olsun, haram zıkkım olsun ödediğim vergiler.
Ben Türkiye cumhuriyeti devletine sadece geçen sene 1milyon tlnin üstünde vergi ödedim. ( ve bu parayı bu topraklarda kazanmadım ) 1 tane maskesi bana layık görmüyorsa yazıklar olsun, haram zıkkım olsun ödediğim vergiler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer