Yani nereye gideceğimi göre değişiyor normal bir yere gideceksin pek özen göstermiyorum 15 dakkada hazırım ama benim için özel bir yerse 40 dakikayı bile geçiyor makyaj yaparken zorlanıyorum çünkü en çok zaman makyaj yaparken gidiyor dudak yapmak çok zamanımı alıyor 2 saat uğraşıyorum kalemle çizmek için daha sonra içini dolduruyorum kdjd
Evimin karşısında ki markete bile gidecek olsam 15-20 dk yı gözden çıkarıyorum gerçekten :3 Onun dışında dışarı çıkacaksam 1 saate kadar yolu var eskiden saçlarıma çok uğraşıyordum en çok o baktimi alıyordu ama artık saldım kıyafetime falan vakit harcıyorum ayrıca tam evden çıkcam aklıma bişey geliyor örneğin piercingimi unutuyorum ya da küpemi veya saatimi falan. Gidip gelip aynaya bakıyorum çok kötü bir huy yani kapıyı çekerken bile aynaya bakıyorum tam karşıda boy aynası var jdjf
45 dakika kadar. Kıyafet seçiminde sıkıntı yaşamıyorum ama saçlarıma şekil vermeye, özellikle de elim hızlı olmadığı için makyaj yapmaya bayağı zaman harcıyorum. Bir eyelineri yaklaşık üç kez çekip geri siliyorum. Haliyle süre de uzuyor.
15 dakika oyalanmam hemen çıkarım kardeşim hayret eder eşini aradı kapidayim cik dedi halbuki uzaktayiz bende kızdım niye erken arıyorsun diye güldü 25 dakikada bekledik🤗 çok haklıymış sin kardeş dedim bilseydim evlenmezdim dedi
Duş yaklaşık 30 dk Üst giyme kıyafet seçme 15 dk Rimel, güneş kremi vs. 13 dk Aynada dalma ve evde boş yürüme anları 15 dk Kendi kendime konuşma 7-8:D dk Diş fırçalama 4 dk Yemem yiyeceksem 25 dk Yanıma alacağım şeyler hazır değilse 17 dk UZUN SÜRÜYOR İŞTE...
Ben çok hızlı ve pratik bir insanım.. Her sabah 20 dakikada hazır olurum.. Eğer gece çıkacaksam tabi ki süre biraz uzayabilir ama yine de 1 saati bulmaz.. Planlı biriyim diyelim.. Dünden hazırlıyorum giysilerimi vesaire. Bu da zamandan tasarruf etmemi sağlıyor.. Keyifli günler..
duş 30 dk duştan çık saçını tara vigo ile kurut 10 dk gardıropun önüne geç kıyafet seç 5 dk onları giy 10/15 şifonyerin sandalyesine otur kaşını boya maskara sür saçını ya topla ya aç iki üç elinle şekillendir alt kata in çantanı al anahtarlarını al montunu/kabanını giy 10 dk evden çık maksimum 1 saat
Hazırlanmam en fazla 15 dakikamı alıyor. Ama bir kontrol manyağı olduğum için ‘Acaba bir şey unuttum mu?’ ‘Her şey tamam mı?’ vb. sorularla o süre 30-40 dakikaya çıkabiliyor.
Onu bilemem de servise yetişmek için 10 dakikada aşağıda olmak zorunda olmak ne demek onu bilirim. O zaman işte değil rimelin dozuna gözündeki çapağa bakamıyorsun Allah sizi inandırsın.