O çok yakışıklı, ben standart tipteyim. Olurumuz yok mu?

Çok yakışıklı olduğu için kendimi ona layık görmüyorum, bu yüzden de açılamıyorum diyebilirim. Yakışıklılar güzel kız mı ister?
O çok yakışıklı, ben standart tipteyim. Olurumuz yok mu?
O çok yakışıklı, ben standart tipteyim. Olurumuz yok mu?
Cevapla