Yani neden olmasın ki eğer gerçekten o seni seviyorsa sen de onu seviyorsan dış görünüş paraya da herhangi başka bir şey önemli değil sevgisi yetmeyen insan genelde bahane bulmaya başlar o değilde bunu sen sorun ediyorsan şöyle bir kendine sorabilirsin acaba gerçekten seviyor musun Bu sorunun cevabı çok önemli
Olurunuz vardır ama şöyle onun karakterine bağlı bişey bu belki kendisinin gözü güzellikte değildir karakter istiyordur sevilmek istiyordur ama şöyle bişey dr var bazı erkeklerin yanında taşıdığı tipler bellidir o tipleri görünce kendindeki eksikliği anlarsın bu tarz erkekler hep aynı tiplerle takılır
Yakışıklı erkekler çok fazla kızlardan talep görüp hayatlarından da çok kız geçtiği için biryerden sonra kadinlari daha iyi tanıyor ve güzellik konusunu ilk kriter yapmıyorlar. Ülkedeki yakışıklı jonlere bakarsan çoğunun kendilerinden daha az dikkat çeken eşleri olduğunu görürsün.
Neden olmasın ki belki tipe bakmıyodur. Benim yanıma yakışacak kimse çıkmadı daha. Yanımda bir değişik duruyolar valla kendimden bi tık iyisini ne zaman bulurum, seçici olcam bundan sonra. Çirkinde de karakter olmadığını anladığıma göre bende tipe bakıyorum artık 😂
Inanirmisiniz sanki ic sesimsiniz su an😄🙈sevgilim benden yakisikli sarisin beyaz tenli mavi gozlu ben kara esmer kiz ben takilmamda insan icine cikdigmda her kes sanki bu ne kiz erkek daha guzel diyecekler gibi geliyo ama sizde takilmagin kalpler bir olsun yeterki
Yani eğer çok yakışıklıysa ya çok güzel olucan ya paranla etkileyebilecek imkana sahip olucan ya da çok seksi ilgi çekici olucan ama sondakiyle başka ilgi çekici özelliğin yoksa pek ciddi düşünmez maalesef hı eğer ondan yaşça çok küçüksen ilgilenebilir.
Ben yakışıklıyım ama güzel kızlardan nefret ediyorum. Bana çıkma teklif etse falan kabul etmem. Ortalama ve çirkin mi desem her neyse öyle kızlardan hoslaniyorum çünkü direk karaktere aşık olurum gerisi umrumda değil.
Kendimi ona layık görmüyorum ne demek ya sen değerlisin, kıymetlesin zaten illa onunla mi kendini sınırlandıracaksın. Özgüven sahibi ol karakter önemli bir kere emin ol
En fazla uzak kalır ve bi' şey kaybetmemiş olursun. Denemekten kaçınma bakarsın olumlu olur ha?🥰
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
La dngsz misn cesret ver o acilsin o zmn got tip siz bul onuda sen birakcan ilerde yeminle yalniz kalicaksiniz evde kartlaşıcaksiniz net o kadar eminim
Geçirdiğim vakti kar olarak gör. Ben mesela karşımdaki kız nasıl sevgili olsam diye düşünüyorsa rahatsız olurum Çünkü şuna cevap verebilir misin ya sonra?