önceden de sormuştum cildiyeye de gittim ilaç da kullandım geçmiyor çok stresli olduğum bir dönem sonrası oldu ve hâlâ devam ediyor çok sıkıldım artık otomatikmen psikolojimi de etkiliyor sürekli uğraşıyorum gülünce daha kötü oluyo böyle
Dudağımın üstünden ve yanaklarımın üst tarafından sivilce çıkıyor?