Sizin için başka zor olan neler var makyaj yaparken?
#EdamedaBeauty 🍒


Selam gadası 🙃
Kadınlar için özellikle makyaj konusunda zor bir şey olduğunu sanmıyorum. Çünkü hemen her kadın büyük bir ustalıkla makyaj yapabiliyor.
Başka hiçbir şey yok bence.
Nedense benim eyelinerı tutturduğum bi zaman dilimi oluyor. O sihirli günlerde ardarda 3-5 gün güzel eyeliner çekiyorum.
Ama o dönem bitince bir sey oluyor sanki tekrar kötü çekmeye başlıyorum ben de kaleme geçiyorum.
Teşekkürler 😌🎈
Kontür, Highlight ve Kaş
Teşekkürler güzelim 🌺
Benim için zor olan bir şey yok da özellikle dikkat ediyorum kadınlar da sürekli sırf makyaj için sabahın köründe kalkmak, hele ki uykunu alamadıysan çok zor bir durum olsa gerek. Çoğunda buna dikkat ediyorum, doğru düzgün yapamıyorlar makyajı.
Cevap
5Cevap
Göz farını renk geçişleriyle sürmek. Kız kardeşim harika yapıyor benimse elim hiç yatkın değildir
Yüzüne sürdüğün bb nin dağılımı ve vücutla ton uyumu, doğru kontür , far kullanımı kaş mesafesine göre doğru uygulama çok sayarım ama sayfa dolar😂🙈
Kaş boyamak bence zor. Yanlış olursa komik görünür çünkü kaş yüz ifadesini etkiliyor.
Şu zımbırtıyı çekmeyi hic beceremiyorum rimel candır bu noktada
Fondöteni yaymak
Farları doğru karıştırmak
Ruj sürebilmek
O yüzden bugün siyah far ile eyeliner çekmişimsi gibi gibi yaptım 😂
Rimel. Tam bir işkence. Bu yüzden artık kullanmıyorum😂
tek derdim eyeliner çekememek :(
çekmeden makyaj eksik mi oluyor kızmadan cevaplayın:)
Bence dozunu ayarlayabilmeniz
Doğru tonları yakalayamamak
eyeliner çekerken zorlaniyorum sadece
Dudak kalemi çekmek 😃
Fondotenin pütür pütür olmasına engel olmak.
Ahhaah makyajin tamami zor beceremiyorumki
Koyu renk ruj sürmek 🤦🏼♀️
Noluyo öyle
@nediyosunsen123 dudak çizgisini taşırıp silmeye çalışırsan kırmızılığı kalıyor tende
Himm zor sanaat😃
Makyaj yapmıyorum doğallığı tercih ediyorum
Farı iyi dağıtmak
Ruj sürmek
Ağzımı kapatmak
Kontür 😅
Bilmem vardır bileyler
Koyu renk ruj sürmek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?