Selam tırnakları protez fakat bir buçuk iki ay oldu bu yüzden artık protezler bayağı ne gelmeye başladı sanki tırnağım yok gibi çıkarmak da istemiyorum çok güzel duruyorlar sizce çok mu kötü duruyor
ben mi yamuk görüyorum yoksa purotez mi yanlış takılmış anlamadım. Ama bu tarz işlemler cilde çok fazla zarar veriyor. ojelerin bile tırnak üzerinde en fazla 2 gün kalmadı gerekiyormuş. İç organlara yaptığı zararları okuyunca ojeden uzaklaştım. Cildimiz tırnaklardanda hava alıyor.
Su görsel baya itici. Bakimi yapilmayan protez tirnak hos durmuyor. Koyu ojeyle kapatmakta buna dahil
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(18-24)
+1 yıl
Ayyy boy kilo kaaaç ellerin zarif duruyor, ben 156 boy 45 kiloyum ama hiç böyle zarif durmuyor benimki çocuk eli gibi, seninkine bayıldımmm maşallah 🥰 Bence çıkar, kısa da yakışır bu ele.
0
5 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ya aslında zaten kendisi çıkmaya başlıyor O yüzden hani ben çıkarmak istemiyorum üç kızı Bir de o kadar para verdim ya kendisi çıkar zaten kötü durmuyor değil mi
Siyah oje sevmiyorum sanırım o yüzden biraz itici geldi ama kötü durmuyor onun haricinde bence başka ojeyle daha güzel olabilirrrr, pastel 106 veya 56 falan gider bak bu ele aaaa 338 de efsane olur