Protez tırnaklarım nasıl duruyor sizce, itici mi?

Selam tırnakları protez fakat bir buçuk iki ay oldu bu yüzden artık protezler bayağı ne gelmeye başladı sanki tırnağım yok gibi çıkarmak da istemiyorum çok güzel duruyorlar sizce çok mu kötü duruyor
Protez tırnaklarım nasıl duruyor sizce, itici mi?
Protez tırnaklarım nasıl duruyor sizce, itici mi?
Cevapla