Buğdaya yakın esmer tenli bir kızım, beyaz tene herkes gibi ben de tutkunum ama bi insanın esmer olması güzelliğini gölgeler mi?

"ten rengin biraz daha açık olsa aşırı güzel bi kızsın" dendi bugün. teşekkür bile edemedim iltifat gibi gelmedi çünkü. güzel olan bir şey buğday-esmerse de güzeldir avatar gibiyse de güzeldir bembeyazsa da güzeldir. ben böyle düşünüyorum. ten rengi bu kadar mühim bir konu mu? ağzım burnum gözüm güzelse güzelimdir işte. nedir bu ten rengi takıntısı?
Buğdaya yakın esmer tenli bir kızım, beyaz tene herkes gibi ben de tutkunum ama bi insanın esmer olması güzelliğini gölgeler mi?
Cevapla