Dudaklarım elimle hafif kaldırınca çok güzel görünüyor neden böyle?

Arkadaşlar üst dudağım resmen yok incecik fakat dudağımın üstünden iki elimle kaldırınca çok güzel görünüyor. Keske böyle olsa diyorum
Dudaklarım elimle hafif kaldırınca çok güzel görünüyor neden böyle?
Cevapla