Bu Mal Devleti Dinleyenler İyi Gebermeler Ya Aklınızı Başınıza Toplayın Covid 19 Corona virüs Bitse tamam Maske Takmaniza gerek kalmaz ama virüs hala devam ediyor Devletin Amacı belli nüfus azalması Ölenlerin artmasi istiyor işine gelir tabi çok harcama yapmaz Böyle Vicdansızlik olabilir mi ya Aşıya Güvenmeyin tamam Koruma sağlar ama Hiç yakalanmam yakalansam ölmem diye bir kesin sonuç yok Belli olmaz Ben Takmaya Devam Ederim Aklı olmayan takmaz zaten Bakın maske nasıl çıkarılır kimsenin olmadığı ortam da ama insanların olduğu ortamd da güvenlik sağlık için mecbur takilmasi gerek ulan şerefsiz devlet
Niye maske takıyorken de yapıyorduk zaten ayrıca şöyle bir şey var birisi demişti ki hani artık maske takacaz ve göz makyajını daha çok yapıp göz makyajı yapıyorduk yani evet dudaklara filan fazla boyamıyorduk ama göz makyajınız biraz veriyorduk şimdi Allah var😂 kaldığımız yerde fazlasıyla devam yani
Sadece göz makyajı yaptığım ve yüzüme fondöten, pudra gibi şeyler sürmediğim için makyaj yapıp maske de takıyordum🤷🏻♀️ Değişen bir şey olmayacak benim için..