Rihanna’nın dediği gibi; “Güzel olmak sarışın veyahut mavi gözlü olmana gerek yok, esmersen güzelsin!” Esmerler daima çekici midir?

Hola! Rihanna’nın meşhur cümlesine mutlaka katılanlar vardır. Bence esmerler cidden çok tatlı ve güzeller. Esmerler veyahut mavi gözlü sarışınlar ikiside zaten güzeller. Yani her kadın güzel ve özeldir. Ancak esmerlere karşı zaaflar hala devam etmektedir. Cümlesine katılanlar?
Rihanna
Rihanna
Xoxo

:)
Rihanna’nın dediği gibi; “Güzel olmak sarışın veyahut mavi gözlü olmana gerek yok, esmersen güzelsin!” Esmerler daima çekici midir?
Cevapla