Bugün iltifat günüymüş. Ben bugün makyajımıza iltifat aldım, siz en son nerenize iltifat aldınız?


En son saçlarıma fazlasıyla iltifat almıştım aslında bir şey yapma yani duştan çıktıktan sonra örgü yaptım her zamanki gibi daha sonra bunu açtım dalga dalga oldu yukardan ufak bir topuz ile işi çözdüm Ama bugün niye bilmem baya göz önünde oldu bu aslında tek bir şey yapmadım ama bilmiyorum olacağı vardı belki de
Ben iltifat almam çünkü çirkinim boyum kısa diye kimse iltifat etmez kime teklif etsem sen kimsin be hoduk aynadan haberin yok mu el aynası vereyim kullan gottumun ikizi der reddeder beni kendine mi layık gördün diyip hayata küser topukları kıçına vura vura vura vura kaçar anca olbot bor gon sononde olor diye nasihat verir oysa ki bu yaptıkları trilyon kazanan birinin asgari ücretliyi teselli etmesi gibidir
Yoldan geçen tanımadığım biri arabasıyla durdu bende tekerlekli sandalyem çarptı da çizildi sandım anam aldı beni bir endişe başladım özür dilerim demeye 😂 adam meğer fotoğraf çekimi yapıp resim çiziyormuş gözlerimi görmüş ilk ve tek iltifat almam o olmuştu
Cevap
138Cevap
Göbeğime iltifatlar almıştım gadası
@GOKHANoturumactı hep sen mi övdürtcen kendini sıra bende 😃 1 doz iltifat pls 😃
Hatırlamıyorum hiç ne iltifat aldığımı. Sanırım iş ile ilgiliydi.
Kaliteli karısın ve gözlerin maşallah asırı güzel
Vayy teşekkür ederim 😌
Tamam şımarma :)
Bugün değil de dün bayağı bir iltifat aldım komple olarak üstelik makyajsızdım
Demekki makyajsız daha güzelsin
eğer fiziksel iltifatsa en son vucuduma aldım.
eğer davranışsal bir iltifatsa, nezaketime aldım.
Arkadaşım fiziksel olarak da kişisel olarak da çok güzel birisisin demişti. Fiziksel güzelliğime ve kalbimin güzelliğine bayağı iltifat etmişti :D
Genel bir iltifat almıştım ya çok narinsin insan seni kırmaya kıyamaz demişti birisi☺
En son aldığım iltifat sanırım “inanıyorum ki, iyi bir anne olacaksın” idi. Ama beni baya korkuttu. Sanane yani kardeşim değil mi, olurum olmam.
her zamanki gibi öncelikle gözlerime, muhabbet biraz ilerleyince iltifat göğüslerime kayıyor :D
Direkt göğüsten girseler cevap alamayacaklarını biliyorlar. Ama ne kadar güzelse artık pek fazla dayanamıyorlar 😂
@Azofeifa-aziz yoo, direkt göğüsten de konuya girebilirler daha önce muhabbetim olan birisiyse.. tabi sapıklık dışında.
En son bu sabah rüyamda hayvanlar çok iyi kalpli birisin kendine görünmezlik pelerini al dediler bu iltifat bana ömür boyu yeter 😂
Aklıma 😊Akıllı sevgilim benim iltifatı aldım😊Sonrada burnunda ne var ki küçüçük yerim onu ben dedi.😊
Sadece gönlüm hoş olsun diye yakışıklısın dediler Hiç bir zaman yakışıklı değildim ve sahte gülüşleriyle beni kandırmaya çalıştılar herşeyin hayırlısı
İltifat mı denir bilmem de ;
-Parlak çocuk.
30 yaşına dayandık, parlak çocuk ne lan?
cut.
benim en son aldığım iltifat sesimeydi
sesim çok karizmatikmiş seslendirme sanatçısı felan olabilirmişim demişlerdi
İltifat sayılırmı bilmem ama ilk kez birlikte olacağım kadınlar hep P.. n.. s'imi görünce ohaaaaa derler.
Sesime falan aldım işte. Böyle iltifatlara da ven başlayacağım artık. Cidden çok sıkıldım ya. Hiç sevmem malca iltifatları.
Kirli sakalın çok yakıştığını, saçlarımın arasındaki kırlıkların seksi gösterdiğini söyledi geçen hafta tanıştığım bir kadın 😎…
Kimse içten değilse etmesin bana gerçekten kalsın..
Kelliğime iyi ki kelim diyorum kendimi çok seviyorum ;)
Biraz tuhaf olcak ama en son göğüslerime iltifat etti. skdhjd
görseldeki şeker şeylere kitap yazılır , doktora tez konusu olur.
Bir kız arkadaşım şey demişti “ götümü çok beğenirler “ 😊😊
Unutamıyorum ve habire gülüyorum
Ne iltifatı kızım az önce bir memeli tipime laf etti.
Türkiye burası davarlar ülkesi.
Kalbime aldım ne kadar iyi kalpli birisin dediler 😇
Dün buradan bir kız bana yakışıklısın demişti. Gerçekten hoşuma da gitmişti.
Karakterime ve yeteneklerime... Vücudumda boyuma fiziğime herhalde.
başarılı bir operasyon yaptım ve hasta yakınları elime teşekkür ettiler bu en güzeli benim için
Ses tonuma iltifat aldım en son, ama alıştım bu duruma zaten.
Dün aldım
İltifat aldimda
Bir yerime değil 😂
sorunun "nerenize" diye sorulmasi...
ve iltifatı tacizlige indirgemek?
Geçen bir erkek , kız olsaydım seni alırdım demişti 😃
Dillede gözlede her zaman memelerime ve yüzümün güzelligine alirim
Kaç beden ki memelerin
95
95 C mi D mi?
C
Mükemmel ya 😍😋
Sevgilin çok şanslı ama benim gibi meme zaafı varsa senin için biraz kötü olur hep morartır ve hiç boş bırakmaz 😈😂
Tanışabilir miyiz seninle?
Maalesef fiziksel iltifat almıyorum ama işimde başarılıyım
Hemşireyim
kız arkadaşım baltanın sapı gibi demişti sakalım için
En son ne zaman iltifat aldım değilde, en son birine gözlerin çok güzel demiştim o da gözlerime yansıyan tüm mutluluğu, yaşama sevincini söndürüp gitti.
Gözlerime, mavi falan değil babada var kaçırmışım ama kehribar ve iri badem gözlere sahibim.
Her zaman ki gibi yüzüm başı çeker😂
En son ne zaman iltifat aldım hatırlamıyorum bile yıllar oldı
Burdan birisi yazmıştı bana. Beğendiğini söylemişti
Madem öyle ben size iltifat edeyim. Çok güzelsiniz.
Bayadir dışarı çıkmıyordum. Şimdi görenler, saçın çok uzamış diyor 😍 biraz kilo da aldım ama neyse 😝
Zekama ve popoma. Sadece popoya olsaydı üzülirdüm valla ne yalan söyliyim :) 146 IQ boşa giderdi.
Zayıflamssın lafını iltifat sayıyorum. Biraz önce 😊
Gözlerime. Çok kocaman ve parlak olduğunu söylediler
Her zamanki gibi belime
Kıyafetime
Kot pantolon ve üstüne yeşil kazak giymiştim rengi çok güzel çok yakışmış dediler Abartı bir şey değil yani fkdjs
En son enerjime iltifat aldım
Gözlerime👉🏻👈🏻🤭😂😂
Bugün hiç iltifat almadim😒
Sen harika birisin
@OphelianinAsigi Thanks✨
Çeneme. Kuvvetliymiş 😂
çenene kuvvet :D :D
Düşündün olacaktı. Tabi aklı az olunca sadece bunu düşünebiliyor demekki
Yeteneğime iltifat aldım..
Röfle yaptırdıktan sonra saçıma iltifat aldim.
tarzım için iltifat almıştım en son
Çok güzel gülüyormusum ve şirinmişim😅
Gözlerime he gün nerdeyse
Uzun zamandır iltifat almadığımı anladım 😄😄
Çooook güzelsin oldumu aldınmı iltifatını😉😃
@Gecelerin_yargıcı_34 teşekkür ederim 😄😊😊
Rica ederim🙂
Niye keşke sormasaydın ne olduki şimdi😃
Genel de gözlerime bu oldum olası değişmez
Hatırlamıyorum uzun zaman oldu gibi
Dudaklarım ve yaşımı hiç göstermiyorsun demişlerdi
@umursamazbirpanda_ saçların çok güzel dedi.
Haklıyım
@Umursamazbirpanda_ 😽
Ses tonuma ve fiziğime :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?