+1 yılMerhaba,
Bu yanılgıya takılmayın lütfen.
Elbette güzel insanlar vardır, siz de güzeksinizdir fakat sosyal medya bu algıyı oluşturuyor.
Sosyal medyada insanlar var olan hallerini paylaşacak değilllerdir; genellikle en güzel, en havalı, en eğlenceli, en kusursuz hallerini paylaşmaya çalışırlar.
Fotoğraflar mükemmel pozu yakalayıncaya kadar tekrar tekrar çekiliyor, filtreleniyor, rötuşlanıyor...
Bu fotoğraflara bakan kişiler normal olarak ve örnekte olduğu gibi gördüğü fotoğrafları kendi haliyle, kendi yaşam tarzıyla kıyaslayarak diğerlerinin çok daha güzel, çok daha alımlı, çok daha ideal ve mutlu bir yaşam sürdüğü yanılgısına düşebiliyor, imrenebiliyor, ve bu yüzden depresifleşebiliyor.
Ayrıca sosyal medyada beğeni bağımlılığı diye bir şey var; insanlar beğeni alabilmek için her türlü şeyi yapar. Sahip olduklarını bir kenara bırakır, sahip olamadıklarını varmışçasına yüceltir ve eksiklik duygusunu da böylece tamamlar.
Dediğiniz durumu ben de yaşamadım değil ama analiz ettim :D çevremdeki insanların bir medyadaki paylaşımlarını bir de yüz yüzeykenki hallerini gözlemledim, sonuç dediğim gibi; ben daha güzelmişim dedirtiyor.
Bu kötü bir şey aslında insanlar arasında istemeden de olsa bir rekabet ortamı oluşuyor.
Bu yüzden kendinizi olduğunuz gibi sevin ve bunu yansıtın. O güven sizi daha ön plana çıkartacaktır, hem sahte de değil...
O gördüğünüz insanlar emin olun sizden daha olumsuz düşüncelere sahiptir; kendilerini daha iyi ve farklı halde gösterme çabası, kendilerini oldukları gibi kabul etmelerini zorlaştırıyor ve psikolojilerine zarar veriyor.
İngiltere' nin bağımsız sağlık kuruluşu Royal Society for Public Health, 2017' de yayınladığı bir raporda İnstagram' ın zihin sağlığı üzerinde en olumsuz etki bırakan sosyal medya platformu olduğunu belirlemiş...
Aslında sosyal medya kendimizi her halimizle, bütün özelimizle paylaşmaktan çok birbirini desteklemek, iletişim kurmak, yardımlaşmak, olumlu fikirleri yaymak, yararlı projelerde işbirliği yapmak, yaratıcı ve yenilikçi paylaşımlar vs için kullanılmalıdır.
Gelin görün ki durum içler acısı...
Kısacası kendinizi olduğunuz gibi sevin, başkasıyla kıyaslamayın, kimin gerçekte nasıl olduğunu asla bilemeyiz.
Esen kalınız...🍃02.02.22/11:4920 Yorumla
En İyi Cevaplar
- Güzellik & Bakım konusunda 768 cevap paylaştı.
+1 yılAşkım insanlarda tek tip güzellik algısı var. Burun, dudak, çene, yanak ve göz yapısı olarak herkes aynı. Birbirinin kopyası. Durum böyle olunca bu tip insanları göre göre çevredeki diğer kişilerin de güzellik algısı o yöne kayıyor. Tüm fenomenler, ünlüler estetik ameliyat geçirip aynı kalıba uymaya çalışıyorlar. Bu durum Türkiye'de ve bazı ülkelerde de bu şekilde.
Oysa ki yamuk bir burun da güzeldir. Konuşurken kayan ağız sempatiktir. Büyük yanaklar, ince dudak, farklı çene yapısı bunların hepsi bir insanın güzel olmasına engel değildir. Sadece insanlar devamlı gördüğü şeyleri kabul etmeye eğilimli, bu benim tespitim. Yalnızca görmeye alışkın değiliz.
Bak emin ol tam tersi olsa, herkes kendi gibi olsa ve fabrikadan çıkmışcasına yüz hatlarına sahip olmasa bu sefer de şu an güzel bulduğumuz insanlar bize güzel gelmez. Farklılar insanı güzel yapar. Mesela La Casa De Papel dizisini izlediysen çoğu kişinin görmeye alışkın olmadığımız yüz hatları var. Büyük, kemerli burunlara sahipler ve buna rağmen çok güzeller. Çünkü bunlar güzel olmaya engel şeyler değil.10 Yorumla
+1 yılBence kimse gibi olmak isteme kendin gibi ol ozaman daha mutlu olabilirsin
00 Yorumla
Güzellik & Bakım konusunda 4b cevap paylaştı. Estetik, makyaj ve filtrelerle patates bile bebek gibi olur.
92 Yorumla- +1 yıl
https://youtu.be/crGju1Yb3g4
al buda makyajlı patates benden güzel oldu 😀😀😀
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
55Cevap
+1 yılİnstagram, facebook ya da tiktok hepsinde mutluluk var. Mükemmel hayatlar var. Bu insanlar hiç mi üzülmüyor, farklı duygular yaşamıyolar mı? Ya da hiç depresyona girip çikolatalara sarıldıkları olmuyor? Elbette oluyor ama bunu yansıtmıyolar. Herkes sosyal medyada mutlu, iyi, güzel anılmak istiyor. Kimse sosyal medyadan üzüntülerini paylaşmaya cesaret edemiyor, sanki üzülmek bizim karanlık sırrımızmış gibi davranıyolar. Oysa mutluluk kadar üzüntü de bir duygu ve doğal.
Sen sosyal medyaya aldanma. Ona bakılırsa bir videoda elini şıklatıyor araba geliyor, elini şıklatıyor bilgisayara uzanıyor vs. Yoksa kimse göründüğü kadar mükemmel değil. Yapman gereken şey doğallığını korumak ve onların maskelerine aldanmamak.00 Yorumla
+1 yılGüzel kardeşim, nesini kıskanıyorsunuz?
Onların bir çoğu çakma güzel.
Siz ise doğal ve saf güzelliğe sahipsiniz. Kendinize neden haksızlık ediyorsunuz.
Güzellik göreceli bir kavramdır. Herkes karşısındaki kişinin yüzüne baktığında farklı şeyler görür.
Rivayet odur ki Mecnunun kara sevdaya tutulduğu Leyla'sı çok çirkinmiş.
Mecnun'a sormuşlar ;
"Bu kadın çok çirkin sen nasıl buna bu kadar aşık oldun ve aşkından deliye döndün?"
Mecnun'un cevabı söyle olmuş ;
"Siz gelin onu bir de benim gözümden görün"
Belki benim fikirlerim sizin için değersizdir ama İnstagram kullanmıyorum ve orada kim, ne yapıyor, kendini nasıl pazarlıyor bilmem. Ama bildiğim bir şey var ki o da o tip insanların hayatlarının odağında egoları ve kompleksleri var.
Ve tam olarak söylediğiniz gibi Barbie bebek misali suni ve oynadıktan sonra bir kenara bırakılacak türden oyuncaklardan başka bir şey değillerdir..00 YorumlaValla onlar bir yon makyaj yapip filtre kullaniyorlar valla bide iphone 13 pronun kamerasina baktim güzel cekiyor yani güzel cekiyor bence ondan boş ver bacim mesela istada herkes kombin vidyosu yapiyor
Disarda cok az guzel kombinleyenler görüyorum21 Yorumla
+1 yılBak bende buna takardım eskiden. Çünkü insanlardan yargılanmak değil ailem tarafından yargılanmak koymuştu.
Bazen insanlar girdikleri duygusal dönemlerde bunu fazla dert ediyorlar.
Ama yani... Bir kızın güzelliği yüzünden ya da vücudundan anlaşılmaz ki. Onun güzelliğini bilgisi, komikliği zekası güzel yapar. Güzel olmak için çaba harcayan insanların çoğunun da sonradan pişman olduğu ortada. Yani şu estetik ameliyatlarında bahsediyorum. İnsan aklı başındayken karar vermeli buna çünkü, daha sonra keşke yaptırmasaydım, diyebilir. Eğer hoşlanmayanlar varsa yaptırsın ama bir kaç kişiden özenip olmamalı.
Dilara Tunes'ın bu konuda çok güzel bir videosu var bakmanı tavsiye ederim.10 Yorumla
+1 yılİşte maalesef sosyal medyanın kötü etkilerinden bir tanesi sen ilk insanlar filtre fotoğrafları 2'ci güzel olacak ya da oradaki paylaşılan fotoğraflardaki insanların hepsi mükemmel ama hayır sadece program ve sanal ortamda yapılan fotoğrafları insanları aldatmaktan başka bir şey yapmıyor Bu yüzden kafanıza bunlar As atmayacaksınız hayatınıza bakıp kendinizi de barışık olacaksınız
00 Yorumla
+1 yılKızım bu dünya da guzellık bos varsın elin oğlu senı begenmesın ne kaybedersin? Hıcbır sey. Senin kendıne neler kattıgın onemlı ayrıca bu devrın guzellık algısı o kadar boktan ki guzel GORUNMEK zor degıl. En basıti ınsanlar gobegı acık gıyınen saçını sarıya boyatan kızları guzellık algısına göre güzel cool buluyor ya da badana yapan eylenır çeken kızları cekıcı guzel buluyorlar cunku bu devrın guzellık algısı bunu gerektırıyor bu da herkesleşmek demek eğer guzel görünmek ıstıyorsan senınde herkeslesmen yeterlı ama benım dedıgım sey buna kafanı takma hayatta ilk amacın guzel görünmek olmasın başkalarına guzel görünmek ıcın yasamıyoruz unutma o imrendiğin popülerizmin kölesi kızlar da bir gün yaslanacak ve ellerinde ki tek sey kaybedecekler herkes bır gün toprak altında çürüyüp yok olmaya bırer aday hal böyle iken bu aptal guzellık algılarına kendınızı prangalamayın
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 312 cevap paylaştı. İnstagramda keşfete düşen barbimsi tipleren nefret ediyorum. Doğallıkan uzaklar ve çok iticiler.
Hiç birine tıklamadığım halde gitmiyorlar.
Sanırım popüler oldukları çin instagram bana da önerip duruyor.
Zevkinize tüküreyim beyler. Şu tiplerin hitini arttırıp durmayın.
Kusura bakma kardeş, içimi dökmek için senin konun bahane oldu.
Sen de fazla kafaya takma, doğallık en güzeli.00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 382 cevap paylaştı. O imrendiğiniz fotoğraflar için telefon hafızasında 10 gb yer kaplayan birbirinin aynısı sayısız fotoğraflar arasından seçim yapılıp, premium üyeliklerinin bulunduğu fotoğraf düzenlemesi uygulamasında en az yarım saatlik bir mesai yaptıktan sonra paylaşım yapıyorlar. Ayrıca burunda çil aşırı sempatik bir şey bence. Kendini kimseyle mukayese etme. Benden yakışıklı olan milyonlarca insan var napayım şimdi kendimi sevmeyi mi bırakayım :D
00 YorumlaTelaşlanma insanların büyük bölümü senin gibi yersiz bir telaş içerisinde ve yine instada şurada burada ki resimlerin büyük bölümü ya sahte ya editlenmiş ya da özel günlerden kalma resimler çokta ciddiye alma yani
Hoş bende instamı versem resimlerim güllük gülistanlık ama hepsi özel zamanlarda çekilmiş pozlar00 Yorumla
+1 yılÖzenti olma hiçbir zaman ne kadar ez beklenti içinde olursan ne kadar elindekilerle yetinmeyi bilirsin o kadar mutlu olursun kendince kendi imkanınca bu hırs yapmadan sende bu noktaya erilebilirsin olumlaması yap kendini motive edersen er geç hedeflediğini birgün yaşarsın
00 YorumlaAslında konu başlığında yazdığınızdan yola çıkmanız gerekir.. Sosyal medyadaki kadınlar ‘’barbie bebek’’ gibi.. diğer bir ifadeyle doğal ve gerçek değiller. Yapay bir imge peşinde olmayın. Kadını güzel yapan çok farklı özellikler vardır. Ayrıca hayatınızdaki insanın size kendinizi güzel hissettirmesi gerekir. Erkek olarak bu onun sorumluluğudur. Sizi böylece daha güzel yaşayabilir.
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılBen de yüzümdeki renk eşitsizliği , sivilce izi , dişlerimdeki boşluklar , göz altı morlukları vs. Birçok şey var. Bu hayatta erkekleri boşvereceksin. Birisi seni tipin için sevecekse zaten sevmesin. Düşünsene bir erkek sırf senin tipin güzel diye seni seviyor. Karakterin umrunda bile değil onun. Emin ol senle takıldıktan sonra başka bir tipten hoşlanıcak bu sefer seni terk edicek. Ama karakter öyle değil insan bi sevdi mi karakteri ölümüne seviyor. Şu erkeklere kendinizi beğendirme çabasına girmeyin. Onlar mı senin güzelliğini değerlendirecek kişiler? Bırakın Allah aşkına erkek dediğin nedir ki ya :\
20 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,2b cevap paylaştı. Dünyadaki kadınlar bu işi biliyor. Bakım şart..

21 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılyapcak bişey yok sen kendinle ilgilen, insan ağzını yüzünü estetik olmadıkça değiştiremezsin ama saç rengi kesimi kıyafet tarzı gibi şeyler kendini sevmeni daha çok beğenmeni sağlayabilir. ayrıca unutma bir fotoğrafı mükemmel hale getirmek çok kolay. kimse gerçek hayatta Instagram fotosu kadar kusursuz olamaz.
10 Yorumla
+1 yılAga instagramdaki kızların çoğunluğu emin ol filtre veya makyaj güzeli senden daha az güzellerdir emin ol kasma bence sen bakımlı ol kendini sev gerisi onlari değil
40 YorumlaOkuyunca çok çok güzel olduğu hissettim. Hem hiç mi düşünmüyosun onların hiçbiri gerçek değil hangi kız normal kamera ile çektiğini hemen instagrama atar ki
Aynaya bak güzel bak ama çok çirkinim diyr bakarsan çirkin görürsün tabii02 Yorumla- +1 yıl
Kamera da bile filtresiz 😅yapay yapmacik seyleri sevmiyorum o halimde yuzume yansiyor demek ki cok cabuk tribe giren biriyorm yine gaza getirdim kendimi
+1 yılOnların hepsi zengin kızı en iyi markalardan cilt bakım ürünleri saç bakım ürünleri makyajları var sende sahip olsan sende bebek gibi olursun gidiyolar kötü yerlerinw hoop estetik kader işt yapacak bir şey yok para her şeyin çözümü
00 Yorumlaonlara bakarsak çok üzülürüz daha... herkes kendince güzeldir sedece farkına varmak lazım. bi arkadaş patatese bile makyaj yapsan güzel olur demiş onun altına videoda ekledim gerçektende öyle...
10 YorumlaÖncelikle, onlar barbie bebek olmak için para döken ve yapaylaşan insanlar. Saygım tabii ki sonsuz. Ama bir zamanlar senin gibi çok düşünürdüm hatta ölmek isterdim. Sonradan fark ettim ki, farklı bir yüzün farklı bir karakterin varsa öne çıkıyorsun artık. Mükemmel yüz, mükemmel dudak burun ilgi çekmiyor artık. İnsanlar farklı tipler arıyorlar. O yüzden kendini azınlıkta olduğun için şanslı say ve insanlar tarafından özel göründüğünü unutma 🤍
10 Yorumlaİnsanlar bu yüzden sosyal medya kullanıyor. En iyi kıyafetlerini göstermek, gittikleri en güzel yerleri sergilemek, yaptıkları en güzel kahvaltıları/yemekleri paylaşmak, diğer insanları daha fazla kıskandırabilmek için kullanıyor. Onlarla yarış halinde olursan üzülürsün kendi güzelliğinle barışık olup kıymetini bilen insanlarla gezmelisin
10 Yorumla
+1 yılmakyaj yapmiyorm cunku sevdigim “kisiye hep makyajli gornsem makyajsiz yani dogal halim tuhafina gider diye ve cirkin oldugum daha cok gozune batar diye” cümlenin güzelliğine bakar misin ☺️
00 YorumlaKusur sandıklarımız aslında bizi diger insanlardan farklılaştıran güzellik. Filtreyle makyajla herkes ayni oluyo instada hangi kız farklı? Tabi ki en dogal halini paylasanlar sadece
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 1,1b cevap paylaştı. Duygu'nun selülitlerini gördükten sonra hiçbir haline inanmıyorum biz her türlü güzeliz ama onlar estetik ve filtreler olmadan hiç, inanki bir bakıma gitsen baştan aşağı giydirilen tur attırırsın.
00 Yorumla
+1 yılBana göre böyle kızlardan çok var. Şu an ara sıra benim de içime bu konuda bir Kürt düşüyor. Ama gerçekten bir insanı en güzel gösteren şey kendisine verdiği değerdir. Demem o ki spora , diyete ve kendine önem veriyormuşsun. Bunlari yapıyorsan sonrası Faso fiso. Kimse sana bir şey diyemez ve karışamaz. Cunku gerçekten bizi güzel yapan şey en doğal hallerimiz. Ayrica sen kendinde kusur görmeye başlayınca gerçekten insanların da dikkatini çekiyor 🤞🏼
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 360 cevap paylaştı.
+1 yılÇok inanma onlara onlar kullandıkları filtrelere kendilerini bile inandırmış durumdalar bunun gerçek hayatı da var, biraz bakımlı ol sen çok daha iyisi olursun eminim 😉
00 Yorumla
+1 yılBurada sana teselli veren erkekler de instadaki filtrelilere abayı yakıyor. Erkeklere göre kadın kusursuz ilahe olmalı.
10 Yorumla
+1 yılYa sen onlara ne bakıyorsun. Hepsi on saat makyaj yapıyor
20 Yorumla
+1 yılInstada ki kizlar fotokopi gibi ama bence moralin bozulmasın.
20 Yorumla
+1 yılOrganik değiler Senin gibi Özel hiç değiler.
Genetiği ile oynanmış Kadınsın buzamanda Sade Temiz bir Kadın bulmak Milli Piyango gibi bişey.00 YorumlaSen çirkin görmemişsin boş ver ya 35 den sonra tüm kadınlar genel bi çöküşe geçiyor istemsiz kirismalar vs ler olacak. Kendinle barışık ol takılma.
00 Yorumla
+1 yılInstagrama bende resim koyunca kendimi Türk sinemasının jön’ü gibi görüyorum. Orada bir terslik var. 😃
00 YorumlaBakma işte çağın en büyük hastalığı kendini başkasıyla mukayese etmek. Sen başkasın o başka herkes kendi içinde güzeldir.
00 YorumlaO kızlarla buluştum ve o kişiler olmadığına nerdeyse yemin edecektim resimler öyle filtreli ve alımlı ki artık resmin önemi yok benim için o eskidendi
00 Yorumla
+1 yılOnlar makyaj ile oynanmış fotoğraflar popişinize sizde makyaj ve estetik yapın bakın kızlarla aynı olur. Kimse kusursuz değil
00 YorumlaOnların yaptığı bakımı ben yapsam ohooo yanımdan geçemezler hayatları bedava onların ürün tanıt gelsin hediyeler paracıklar
04 Yorumla- +1 yıl
Yap o zaman tutan mi var kendini avutma bu sozlerinle
- +1 yıl
Aynen kendini avutuyor 😂 @xmeralrockix
+1 yılÖnerim; aynaya bakarken kendi guzelligini görmeye çalış. Sen bakımlı biri ol, temiz ol, içini güzel kıl, gerisini boş ver.
01 Yorumla- +1 yıl
Hayatında öyle biri olmasa da kendini sev. İşin özü bu. Yoksa yarın bir gün ilişki biterse olmadık paranoyalara girme kardeşim. Rabbim seni güzel yaratmış, maşallah. Selametle.
+1 yılInstagramda barbie bebek gibi görünen kızları hiç makyajsız yüz yüze gördünüz mü? Ben gördüm çoğu fotoğraflarda göründüğü gibi değil.
00 Yorumla
+1 yılÖnerim Instagram ı kapatmandır bak benim yok kafam rahat güzelim kendimi seviyorum iyi hissediyorum.
10 Yorumla
+1 yılMerak etme o kızların üstünde makyaj efekt var doğal hallerinden kat ve kat güzelsindir. d
12 Yorumla- +1 yıl
Nadirdir ama videolarda da montaj yapması kolay iş artık otomatik bile yapılabiliyor bi ara fake hesap açmıştım öyle
+1 yılAynı efektleri sen de kullan daha güzel olursun Emin ol 🤭
10 Yorumlashopluyo millet kendini öyle atıyo sen saf garibim aynada kendini beğenme
00 YorumlaGüzellik & Bakım konusunda 586 cevap paylaştı. Bence makyajsız hallerini paylaşanlar kendini şanslı hissedeceksin.
00 Yorumla
+1 yılGerçekte onlarda öyle görünmüyorlar zaten. Çoğu estetik, filtre ve efekt. Kendini sevmelisin.
00 Yorumla
+1 yılÇok netim bu konuda yapmacık bebek gibi görünen makyaj duvarına dönmüş orası burası estetikli Kızlar aşırırrıı itici bak sıfır abartı
00 Yorumla
+1 yılEstetik ve boya ile bende barbie bebek gibi olurum.
00 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 815 cevap paylaştı.
+1 yılNe demiş Ruslar çirkin kadın yoktur. Az votka vardır demişler😂
00 Yorumla Instagram efektleriyle barbie bebek olmayanı dövüyorlar zaten 😃
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılSen en iyisini yapıyorsun. En azından dürüstsün. O baktığın kişilerin hepsi efekt ve türlü türlü boya kendilerini güzel zannediyorlar o boyalarla ama benim gözümde Habeş maymunu gibiler
00 Yorumla
+1 yılHer insan aynaya bakınca direk kusurlarına odaklanır ve kimse aynada ki kendini beğenmez. Tabi bu durum modunuza da bağlı. Tahminimce çirkin biri değilsin bu sadece kendine ait özgüven eksikliğinden kaynaklanıyor.
00 YorumlaBence sen çok daha güzelsindir diye düşünüyorum. O en doğal gördüğümüz tiplerde bile ne kadar filtre, efekt hatta estetik var. Ve bence çil çok tatlı, kendilerine sahte çil yapmaya çalışan o kadar kız gördüm ki :)
00 Yorumla
+1 yılÖnemli olan kendini her koşulda sevmek değil midir zaten? Düzeltemediğimiz kusurlarımız varsa bunlara üzüleceğimize bunların bize karakter kattığını anlamalıyız. Başkaları ile kendimizi kıyaslarsak daha çok üzülürüz, öyle değil mi?
00 YorumlaSakın üzülme böyle bir şeye. Instagram gerçek dünya değil, kendini sevmek için kendine zaman ayırmanı öneririm. Sen en güzel halindesin ve bir yarış içerisinde değiliz, bunu unutma.💜
03 Yorumla- +1 yıl
Kendimi seviyorum sporumu bakimimi onemsiyorum yasimi bile gostermiyorum hatta ama cok cabuk etkileniyorum sanki gercek dogall halleri gibi geliyor bana
- +1 yıl
Yapayliktan yapmacikliktan hoslanmam keza sevdicegimde oyle lakin i ister iatemez oyle guzelleri gorunce tribe giriyorum iyi ki burasi var icimi rahatlatti tesekkurlrr :)
+1 yılAldanma sen onlara var öyle birkaç kız tanıdığım. İnsta prenses reelde hele birde makyajsız bu mu dersin.
30 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı.
+1 yılFiltresiz foto şart bu yüzden
10 Yorumla
+1 yılİşe kendini sevmekle başla. İnstagram daki kızları da boş ver. Hepsi photoshopla barbie bebek gibi. Orjinaller çok az.
10 Yorumla
+1 yılMakyaj yapmaya üşendiğinden ve bilmediğinden yapmıyorsun. Kimse düğün makyajı yap demiyor ama bi kapatıcı rimel ruj seni bambaşka bir insan yapmaz.
10 Yorumla
+1 yılÖzenti yaşama kendin gibi ol doğal ol eğer sosyal medyadaki kişiler seni etkiliyorsa hesaplarını kapatmanı öneririm
10 Yorumla- Güzellik & Bakım konusunda 6,1b cevap paylaştı.
+1 yılTek ihtiyacın profesyonel Photoshop bilen bir arkadaş
00 Yorumla Bence ağladığında daha kötü durur 🤪🤪🤪 deli ol kendini beğen akıllı olup başkasına beğendirme çünkü ben öyle takılıyorum
00 Yorumlaçünkü o kızlar instagramda... kendinizi nolur bir kalıba sokmayın siz kendiniz kendi halinizle zaten çok guzelsiniz
00 Yorumla- Devamını Gör (55)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 