Bence her insan beğenilme kaygısı taşır. Genellikle kadınların kendi karşı tarafa beğendirme isteği daha çok gibi görünür ama emin olun hanımlar erkekler bunu çaktırmasalarda onları beğenmenizi çok önemsiyorlar. :D
Erkekler de kadınlar gibi beğenilme kaygısı yaşar mı?
Tabikideeee. Hele erkeklerin ki acayip göz önünde oluyor. Kadin gene kaçak oynar ama erkekler 'hey ben beğenilmek istiyorum' yazılı bir tabelayla geziyormuş gibi belli ediyorlar. Ama illaki filörtözlük bakimindan söylemiyorum. İnsanlar onun fikirlerini kararlarini her seyini beğensin istiyirlar tabiki
@aslıcan30 14 yaşında bir kardeşim var "abi yaşın kaç" diyip kıs kıs gülüyor. İnananır mısın? burada da bekledim ne zaman biri yaşıma gülecek diye. İlk sen oldun tebrik ederim. Ah be abimmm