Rus kadınları neden bu kadar güzel bunun coğrafyayla bi ilgisi var mı desem Rusya dışında çok soğuk ülkeler var ama hiç bir kadını rus kadını kadar güzel olmuyor ana sebebi nedir sizce? 


Geçmiş dönemde bir rus çarı ırkı güzelleştirmek için doğan çirkin bebekleri öldürüp güzellerini yalatmış. Uzunca bir süre de rejimi sürdürmüş. Ondan olmuş. İnsansı nedenlerden değil aksine vahşice böyşe olmuş..
Buzdolabında bir şey bozulur mu? Onlar da soğuk iklim insanı hep taze kalıyorlar😍 Birde bakımlarına önem vermek kültürlerinde var.
Teşekkürler 🙂👍
Cevap
9Cevap
bacım onların da çirkini çok emin ol. iskandinavlar daha güzel bir millettir eğer sarışınları beğeniyorsanız. Çirkinleri de azdır.
Evet bunu duymuştum
Her ülkede hem güzel kadın hem de çirkin kadın var. Hiç bir ülkede herkes güzel olamaz. Bizim coğrafya biraz takıntılı bence.
Soğuk iklim insanı genelde güzel olur, güneş görmediği içim teni açıktır burun kemikleri küçüktür
Bilmiyorum slav irki olduklari icin olabilirler
Harbinden garip yani
Hem oldukca uzun boylu hemde harikulade guzellikleri var
Merak etmiyor degilim oraya gitsem yakisikli olur muyum?
Hepsi güzel değil yüzde 20si güzel erkekleri de sıska mesela ama yakışıklı olanlar var o da yüzde 20
Eskiden Avrupa’da güzel kadınları cadı diye asıyorlarmış. Rusya’da tam tersi çirkinleri aşmışlar. Bu yüzden Rusya’da çirkin kadın geni kalmamış :)))
Tarihten haberiniz yok çok cahilsiniz awk
Rus kadınından daha güzelim
Hepsi güzel değil bence
Bence genetik bir durum...
Estetik, makyaj. İleri yaşlarda bozuluyolar. Çoğu da rüküş giyiniyor.
Aşık olmuyorlar o yüzden
Genetik olarak çok iyiler.
Soğuk dinç tutuyor hücreleri donduruyor demek ki
Bunun tam olarak nedeni öjenidir.
Genetik
Soğuktandır
türk erkekleri
biraz coğrafya biraz da tarih
senin baban rus erkeği olsa sen de güzel olursun
Güzel değiller
Bence coğrafya
genetik - genetik :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?