Ben ikisini de yaşıyorum aslında ara ara ama sizi merak ettim :D Duşa girmeye üşenen misin, duştan çıkmak istemeyen mi?

Duşa girmeye üşenirim
Duştan çıkmak istemem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Duşa girince bana 10-15 dakika falan duruyormuşum gibi geliyor ama duştan çıkınca bir bakıyorum 40-45 dakika falan olmuş gerçekten anqlam veremiyorum 😅 ama sonuç olarak duş almayı seviyorum insan rahatlıyor böyle bir şey nasıl sevilmez ki.
Kesinlikle harika oluyor 😌
Duşa girmeye hayatta üşenmem. Temizlik hissini seviyorum. Dışardan eve girer girmez hemen duşa girerim. Sanki bütün dışarının tozu toprağı üzerime sinmiş gibi hissediyorum. Bu yüzden temizlenme ihtiyacı duyuyorum. En yorgun olduğum anca bile üşenmem. Ama girince de kısa sürede temizlenir çıkarım çok uzatmam.
Bende durum şu, duşa girmeye üşenirim zorla girerim ama sonrada çıkmak bilmem asla çıkmam. sıasojsn
Cevap
29Cevap
Girerken üşenmiyorum çıkarken de zorlanmıyorum
Duşa girmeye hiç üşenmem bana hep çok iyi gelmiştir
İkiside değilim sanırım. Duşa girmeye üşenmem ama duşta fazla zaman harcamayı da sevmem. Vakit kaybı gibi geliyor özellikle çalıştığım dönemlerde😂
dustan cıkmakıstemeyen ama dusa gırmek ıcın vesılede arayanlardanım boş boş olmaz
Duştan çıkmayı hiç sevmiyorum ya o su aşırı güzel geliyor 😄
Faturanın canı cehenneme zevkimden önemli değil 😄😄
Sürekli duşa girmek isteyen diyelim. Çok durmam duşta ama sık girerim
Girince en az 1 saat.. Sıcacık su altında o kadar rahatlıyorum ki
Duşa girince en az 1.3 saat içinde kalıyorum 😅 su faturası elektirik doğal faturasını üst üste koyup geçiyor😔
Kışın soğukta girmekte çok zorlanıyorum, yazın tam tersi.
Girmeden önce bazen üşenirim ama girincede çıkmak istemem
Girene kadar üşenen girdikten sonra çıkmak istemeyenim
Duşa girmeye üşenirim, girince de çıkmak istemiyorum
Girerken üşenen, girdikten sonra da çıkamayan.
Üşene üşene duşa girdikten sonra duştan çıkmaya üşenenlerdenim
Duşa girmeye üşenmeyen, duştan çıkmak isteyen biriyim
üşensemde üçenmesemde mecbur hergün hatta yazın bazen günde 2 kez giriyorum.
Girmeden önce üşenen girince çıkmak istemeyen
Duşa girmeye üşenirim ancak çıkmak da istemem.
girmeye üşenip sonra çıkmak istemeyen
mümkün olsa hiç duş almam
Çıkmak istemeyenlerdeniö
Ikisi de aslinda..
Genelde küvetten çıkmak istemeyen oluyorum.
Girmeye üşenirim çıkmak bilmem.. 🤷🏻♀️🤦🏻♀️
Bazen usenirim fakat girincede cikmak istemem
Duştan çıkmak istemeyenlerdenim
girmeye üşenen girince de doyamayan :)
Duştan çıkmak istemeyen kişiyim
Suyun altından çıkmak istemem
Hava sıcaksa hiç çıkmam istemem
Evett
Girerken üşenen ama çıkmak istemeyenlerden
Çıkmak istemeyen😊
Girmesi dert çikmasi ayri dert
Duştan çıkmak istemeyen
disa girmeye isenirim ama girincede cikmak istemem
Duşa girmeyi severim çıkmak istemeyen biriyim 🙂
Çıkmak istemeyn
Duş a girmek ve çıkmak 3 dk alıyor zaten 🤔
herkes gibi girerken üşengeç çıkarken tembel
Önce üşeniyorum, sonra girip çıkmak istemiyorum.
Çıkmak istemeyen
girmeye usenip cikmak istemeyenlerdenim :D
ikiside
Üşenen
sıcak suyu seviyorum
Üşenen
Evlenmem
Evlenen de toprak oluyor
Öyledir
Üşenen
Çıkmak istemeyen
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?