Dizide tüm kızlar günlük hayatta bu şekilde makyaj yapıyorlar. Çoook güzel duruyor ama ben günlük makyajda kullanamazdım herhalde. Belki partilerde falan. Sen kullanır mıydın?


Baya hoş duruyor. Bence ülkemiz şartlarında bu makyaj günlük olarak abartı kaçabilir ama insanların bakışlarını umursamamak daha iyi. Beğenen varsa yapsın, kime ne?
Çok marjinal duruyor, ben bayıldım. Ünlü olsam kesin böyle bir makyaj yapıp video çekerdim. 😂 Dozunda yapılınca günlük olarak da kullanılabilir, deneyeceğim.
Açıkçası beğenmedim bende böyle süslü parıltılı şeyleri severim ama dozunda olmalı, genellikle doğal tonlara gidiyorum.
Cevap
23Cevap
Bunlar günlük hayatta kullanılmaz
Bende süslü püslü parıltılı makyajlari cok seviyorum. Genelde arkadaslarimizla bulusunca bir konsept belirliyoruz ve hem giyim hem makyajı o sekilde ayarliyoruz hem eglenceli hem cok komik oluyor egleniyoruz
oha çok güzel
Herkesin kendi tarzı ve bakış açısı vardır ,
Benim bakış açım olumsuz yönünde,
çok kötü be 😄😄😄
Dans gösterilerinde ya da parti ortamlarında festivallerde olabilir de günlük hayatta bu kadar abartılı makyajı uygun bulmuyorum
Bu makyajı yapıp dışarı çıksam erkekler oy mokyoj gözölü der diyip geçerdi 😂 çok abartılı bence ben yapamam
Uyanmak bile ızdırap geliyor bu makyajı yapmak için uyanmak ölüm gibi gelir bana
Günlük hayatta kullandığım bı maskara bı eyeliner var daha fazlası beni aşar.
Diziyi izlemedim, sadece ortadaki gece/parti makyajı için doğal, sade ve uyumlu duruyor.
Bence mükemmeller tabi günlük kullanıma uygun değil anca parti vs
Kusura bakmayın ama bok gibi duruyor sadece rengi farklı.
Ben hic birini beyenmedim. Ortataki ise hepsinden daha iyi ama ginede ben Kiz olsam kullanmazdim
Günlük hayatta simli ve renkli farlar kullanıyorum zaten
Ben mi? Hayatta olmaz 😂hiçbir zorluk bana böyle bir makyaj yaptıramaz gerek yok.
İnsanların ne dediğini düşünmüyorsan kullanırsın tabi. Fazla abartı ve günlük kullanım için komik bence.
Bu ablamızın abartılı olmuş ama bence yakışan insan çok olur sadece dozunda olursa
Sahne ve show makyajlarında güzel
Bakınız #avatar.. Bence makyaj bizlerin pek de umrunda değil , ee hatunlarda, diğer harunlara hava yapıyor. 0 0=0
Açlık oyunlarındaki moda tasarım anlayışı gelmeli bence artık. Teknoloji olarak ilerliyoruz ama moda son 10 yıldır aynı düzeyde seyrediyor.
Party hariç okulda da yapıyolar abartı buluyorum party okey.
Kafama nasıl estiğine bağlı ama pek tercih edeceğimi zannetmiyorum
Şahsen hiç Güzel durmuyor oyuncak bebek gibi
Palyaço gibi duruyo aynı
Fazla abartı benlik değil
Yorumsuz ama ama idare eder
Cassie ve Maddy için ikonik
güzel ya beğeniyorum böyle makyajları
Çingene Düğün makyajı ama güzel ben seviyorum
Çok güzel çok canlı ve iç açıcı
drag queen duruyor 🤷♀
Bunlar asla günlük hayatta kulanmam
Ben bayılırım tam benim tarzım 💗
Bu ne palyaço makyajı mı :D
Güzel fakat günlük makyajda asla kullanılmaz
İzlenir mi dizi önerir misiniz? Ne anlatıyor?
Cok iyi cok iyi bayiliyorum o tarz makyajlaraa
Çok çirkin
Çok güzel ama ben yapsam dalga konusu olurum 😀
Beğenmedim 0
Bende hiçbir makyaj durmuyor nerdeyse.
Hayır , beğenmedim.
İnsandan insana değişir ama bence çok kötü
günlük hayatta absürd durur
Yakismasina bağlı
Abartılı ve çirkin duruyor
Ben begeniyorum gayet hoş
pek benlik degil
Çok kötü
kötü
Kötü
gündelik kullanılacağını sanmam! abartılı durur.
Bok gibi
O ne öyle
Abartılı duruyor
Çok seksi
Çok ii duruyo
Çok çirkin
Fazla marjinal
Abartmayınca hoş
Aşırıı iyii
Kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?