Doğum yapmış bir kadının hala güzel olma şansı var mı?

Doğum sırasında kilo alıyoruz çatlaklar filan ve daha bir çok şey oluyor.
Çocuk doğduktan sonra da hala güzel olma gibi bir şansı var mı sizce bir kadının?
Doğum yapmış bir kadının hala güzel olma şansı var mı?
#reda
Güncellemeler
+1 yıl
Bence kesinlikle var çünkü tamamen bakımla alakalı bir şey mesela doğum yapsaydın vücudunda çatlaklar filan olsaydı ben bunları saklamazdım ya da bunlardan tiksinmezdim tam tersine bunları gururla taşırdım çünkü ben bir çocuk dünyaya getirmişim onun bana bıraktığı hatıralar daha güzel ne olabilir
Doğum yapmış bir kadının hala güzel olma şansı var mı?
Cevapla