Hep parkurda yarışıyorlar, bugün de yakışıklılıklarını konuşalım. Sence hangisi daha yakışıklı?

Barış Murat Yağcı
Ogeday Girişken
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Ogeday'ın ilk yarıştığı sezon ben hiç beğenmiyordum. Tipim değildi açıkcası ama şu an yüzü daha bir tok ve oturmuş. Çok yakışıklı. Barış da yakışıklı bu arada. Ama benim tipim Ogeday.
Cevap
11Cevap
Kesinlikle ogeday daha çekici.. barışın garip yüz hatları var bülent ersoya benziyormuş gibi hissediyorum.
:D
Çirkin insan yoktur ama bende ki karizma ikisinde de yok 😂😂
hahaha helal kardeşim :D
Kesinlikle Barış ama dövmesi var diye puan kırdım Ogeday diyorum
ogeday yakışıklı değil bence
benim kız arkadaşım baya beğeniyor
Barış murat yağıcı şampiyon olsun
Ogeday
barış zaten manken diye biliyorum
Barış tabikide ama ogeday da yakışıklı 🖒
Bence Hiçbiri seçeneği de olmalıydı.
Selamm. Izlemiyorum. Acunun programlarina karşıyım
Kadın ırkı kime yavşıyorsa o yakışıklıdır...
ikisine de kardeşim :D
Hangisine daha fazla yavşıyorlarsa o daha yakışıklıdır
Ogeday'ı Barış'la kıyaslamak da ne bileyim..
hangisi yani?
Barış
kesinlikle ögeday. barışı beğenmiyorum.
barış ayrı bişey ya
Bennn
Reis sende attırıyon orası ayrı 😂
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?