Fizigini değerlendirecek olsak ne derdiniz? 10 üzerinden kaçlık bir fizik?


Yani bu kadın gençlik dönemlerinde Evet güzeldi Ama artık evlendiği ve bir anne sahip olduğunu unuttuğunu düşünüyorum tabii ki burada önemli olan eşi evlendiği kişinin buna ne kadar izin verdi şahsen ben eşimin böyle bir kıyafet giymeyi bırak vücut hatlarını belli edecek bir kıyafet kelimesini istemezdim.
Sanatçı olabilirsiniz halka mal olmuş olabilirsiniz ama çırılçıplak da çıkmayı gerektirmez, yani kesinlikle fiziğini geçin ama artık bu kadının kendini düzeltmesi gerektiğini düşünüyorum.
Cevap
30Cevap
10 üzerinden 9 ben çok begeniyorum kadın dediğin böyle olmalı 20 li yaşlardan farksız böyle fiziğim olsa bende gösterirdim
8 olabilir ama biraz dhaa ince olsaydi daha guzel gösterirdi vücudu
Daha ince kötü olmaz mı
Hayır tam otururdu bence zaten ince belli kızlar tatlı oluyor
Belden bahsediyorsan evet biraz daha ince olsa çok iyi olurmuş
Evet bel önemli hem erkek için hem kız için
aklımdan çıkmıyor gördüğümden beri. bu yaşta nasıl bu kadar taş gibi olabilir bir kadın 20 yaşında sanki. hele o dansı var ki aman aman.
İki şow yapıp fiziğini güzel yapıcak die canı lahmacun istese bile yiyemiyordur bu
Seri üzgün
Orasını burasını sergileyen biri hakkında yorum yapmıyorum
Yaşına göre iyi en azından parasıyla bir yerlerine bir şeyler yaptırabiliyor bunu yapamanlara kıyasla iyi
10/10 veriyorum gülşeni çok severim
aslında bu tarz sahne kıyafetlerine bile ihtiyacı yok onun
10 üzerinden1. Vücut güzel değil bir defa bu kadar zayıf olabiliyorsan fizik uyumlu olmalı. Bel bacaklar kalın bu vücut balık ete uyumlu
Okadar estetik botoks bizde yaptıracak olsa bizde öyle oluruz.. paraya bakar bu işler
İyi guzelde zevk meselesi gogusu küçükse beli incede olsa kıvrımlı durmuyor ama güzel kadin
Bir neslin gençliği Gülşen klibi izleyerek geçmiştir ahhs
8 derdim
Zamanında Reha Muhtar ı tercih etti o an gözümde bitmişti
Bana aşırı güzel ve seksi geliyor
Normal insan Allah Anasına babasına bağışlasın
Yüzünü beğenmiyorum ama fizik iyiymiş; 8.5
Çok itici, kadın dediğin balık etli olmalı
Düz duvar ve giydiği şey b*k givi
Peki kendall icin ne dusunuyorsun
Onunda sadece tipi iyi
Balıketlı seviyorsun anlaşılan😄
Yüoo fiziği kıvrımlı ve malzemeler dolgun olmalı sjfj
Örnek ver bakim

Varda örnek vermicem shd bu gibi gibi diyelim 😹
arkasi kotu duruyordu
Reha Muhtar ve Erol Köse etkisine rağmen hala iyi
kötü
Senin gibi mi olması gerek guzel olmasi icin 😄
ben ne alaka
Düz bi vücut 10da 6
Düz mü? Neresi düz
Poooorrrnn yıldızı gibi
Seksi kadın..
6/10
Güzel bence
Dokuz...
altı buçuk /on
Spor yapıyor herhalde
10 / 6 veriyorum :D
Kotu
neden?
Niye kotu diyorsunuz ya çok iyi bence keşke onun gibi olabilsem
Kalin geliyo
kalın derken?
Bir 1
Yaşına göre iyi
Kotu
efso
Güzel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?