www.estorilcosmetic.com/.../
Sarışınım ve özel bölgemdeki kıllar kahverengi. Lazer epilasyon neden okumaz?
www.estorilcosmetic.com/.../
Bozulmasın, ben de yıllarca lazere gittim. Özel bölgemden bir sonuç alamadım ve sarışın da değilim, görüyor. Hormonal bünyen ile alakalı. Benim azaldı, artık uzun sürede çıkıyor buna şükür. Üzülme sende, azalma vs varsa ağdaya geri dön derim
Ağda yapınca cildimde tahriş oluyor, çürüyor.
Bu sebeple özel bölgeme ağda yapamıyorum maalesef ki. Umarım çok çok azalır benim de ve kalanları iğneli epilasyon ile bitiririm. Amacım bu..
Merhaba.
Cihazlar bazı açık ton kıl köklerini görmekte başarılı değiller maalesef.
Lazer de başarılı sonuç alan insanlar genelde açık ton tene ve koyu ton kıl köklerine sahip kişiler oluyor.
Kahverengi tonu çok açıksa lazerin görmediği bir kaç renk tonu var örneğin kızıl. Kızılımsı ise göremeyebilir.
Bir de olumlu sonuç alınmasının temelinde kıl yapısının ince veya kalın olması var.
Kalın kıl köklerine uygulanan lazerden verim alma olasılığı daha yüksek.
Bu cihazda dökülme oldu evet ama normalde yapılan atışın 2 katı atış yapıyor ve kısmi dökülme oluyor.. umarım biter. ten rengim evet açık ama kıl rengi kahverengi. Çok açık da değil.. teşekkür ederim yorumunuz için ☺️
Cevap
3Cevap
Siyah olmazsa almıyor diye biliyorum ancak yinede azda olsa dökülmesi gerek
İşte sorunum da bu zaten. Bu sefer dökülme oluyor ama az oluyor..
iyi bir merkeze gidin üzüldüm durumunuza geçmiş olsun...
Şu an zaten çok iyi ve kaliteli bir yere gidiyorum. Sıfır cihazda yapılıyor bana. Ama yine de full dökülme olmuyor.
çok mu kötü görünüyor?
Görüntü ne alaka?
Çokmu kılli
Bu ne saçma sapan bir yorum. Size ne?
Niye sinirlenyosnki sanki gormuyom ya evet ya da hayr dycn
Amca bi git ya. Sapık sapık konuşma seni alakadar etmeyen şeyler hakkında.
Millet göruntu nasi yazms ona kzmyonda bn killi diyncemi kızyon
Kızın yaşında insanlara yazmaya utanır insan. Görüntü nasıl yazan da yok.
Hadiya oku yorumlari görüntu nasi yazms
Amca yürü git ya. Aaaa aaa.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?