Sevgilim onu tip olarak beğenmediğimi söyledim diye benden ayrıldı, sizce bu normal mi?

Eski sevgilim tip olarak hiç bana yakışmıyordu yani o benden 2 yaş büyük ama çok yaşlı duruyordu. Ama karakter, uyum, meslektaş olmamız, zekası, kültürü, ahlakı herşeyiyle beni cezbediyordu. Tek eksiği tipiydi. Yine de seviyordum. Çok mutluydum. Saç ektirmesini ve göz kapağı ameliyatı olmasını tavsiye ettim. Göz kapakları gözünün üstüne geliyordu.
Olur bakarız dedi ama bunu takıntı yapmış benim onu beğenmediğimi düşünmüş ve benden ayrıldı. Ben pişman olup dönmesini bekledim ama o hemen birini buldu, çirkin ve basit bir kızla çıkmaya başladı. Çok üzüldüm çok kıskandım. Baya da olay çıkardım kendimi rezil ettim onu da rahatsız ettim.
Sizce bu yaptığı normal mi?
Sevgilim onu tip olarak beğenmediğimi söyledim diye benden ayrıldı, sizce bu normal mi?
Cevapla