Eski sevgilim tip olarak hiç bana yakışmıyordu yani o benden 2 yaş büyük ama çok yaşlı duruyordu. Ama karakter, uyum, meslektaş olmamız, zekası, kültürü, ahlakı herşeyiyle beni cezbediyordu. Tek eksiği tipiydi. Yine de seviyordum. Çok mutluydum. Saç ektirmesini ve göz kapağı ameliyatı olmasını tavsiye ettim. Göz kapakları gözünün üstüne geliyordu.
Olur bakarız dedi ama bunu takıntı yapmış benim onu beğenmediğimi düşünmüş ve benden ayrıldı. Ben pişman olup dönmesini bekledim ama o hemen birini buldu, çirkin ve basit bir kızla çıkmaya başladı. Çok üzüldüm çok kıskandım. Baya da olay çıkardım kendimi rezil ettim onu da rahatsız ettim.
Sizce bu yaptığı normal mi?
Olur bakarız dedi ama bunu takıntı yapmış benim onu beğenmediğimi düşünmüş ve benden ayrıldı. Ben pişman olup dönmesini bekledim ama o hemen birini buldu, çirkin ve basit bir kızla çıkmaya başladı. Çok üzüldüm çok kıskandım. Baya da olay çıkardım kendimi rezil ettim onu da rahatsız ettim.
Sizce bu yaptığı normal mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer