Kadınlar güzelleşmek için yaptıkları onca şeyi sadece erkekler için yaptıklarını düşünmek çok saçma olur. Bence kadınlar hemcinsleri tarafından beğenilmeyi daha çok önemsiyor.
Tabi erkekler tarafından beğenilmeyi
Kadınlar tarafından beğenilmeyi diyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadınlar, erkekler tarafından beğenilmeyi mi daha çok önemser yoksa hemcinsleri tarafından mı?
Bence kadınlar herkes tarafından beğenilmek ister. Ancak bu soruya eğer ilgisini çekmek istediği bir erkek varsa erkekler tarafından beğenilmeyi; yoksa kesinlikle kadınlar tarafından beğenilmeyi daha çok önemser diyeceğim.
Şahsen hemcinslerim tarafından beğenilmekte önemli değil benim için. Ortamdaki en şık ve en rahat kişiysem kazanan bellidir. Bazen kına veya düğünlerde öyle kombinler görüyorum ki, kadın hazırlanmış 5 saat, ben 15 dakika hazırlanmışım. Ben daha güzelim diyorum. Çünkü kıyafet giymek makyaj yapmak değil mesele. Kıyafeti taşımak, makyajı yakıştırmak. Topuklu ayakkabı giymek seni güzel yapmaz, o ayakkabıyla spor ayakkabıymış gibi yürüyebilmek hayranlık uyandırır.
Hola! 💕 Bu durum aslında kişiden kişiye göre değişiyor. Ancak hemcinslere olarak bir yarışma içerisindeyiz biz kadınlar olarak. Yani erkekler için değilde diğer kızlardan daha iyi olma çabasındayız. Bunu daha önce farkettim okulda olsun iş yerinde olsun zaten belli oluyor. O sebeple kadınlar tarafında beğenilmeyi diyorum. 💜 Xoxo! 💃
Kendilerini daha iyi hissetmek için güzelleşmeye çalışırlar. İllaki beğenilmek takıntısı olmayanlar da var aralarında. Mesela kendisini çok seviyordur , sürekli kişisel bakımını ihmal etmeyenlerde var , tabi aşırısı narşist kişiliğe de giriyor.
C) Kendi kendimi beğenmek. Herkesin güzellik algılarına uymak zorunda değilim. 36 beden kalmak gibi bir derdim hiç olmadı. İstediğimi yiyemeyeceksem hayatın ne anlamı var? Sağlık sorunu oluşturacak düzeyde kilo olmasın yeterli benim için.
ben şahsen kendimi daha iyi hissetmek için özen gösteriyorum başkaları için değil. ama iltifat aldığım zaman kızların etmesi beni daha çok mutlu ediyor...
Erkekler tarafından beğenilmek başka anlamda güzel evet ama. Kadına kadina pek övgü yapmaz genel de ya. Kıskançlık olayi yüzünden. Bunu alıyor ise başarıdır bence 😄😄 bunu da bir arkadas demişti 😅
Hangi konuda begenilmeye göre degisir. Tip olarak begenilme her iki cins için de geçerli. Bir de herseyin en iyisine sahip olup hemcinslerini kıskandırma derdi var çoğu kezbanda
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Çoğu kadın ben de buna dahil olmak üzere dışarıdaki erkeklerin beğenmesi için değil, hem kendini iyi hissetmek hem de hemcinsleri tarafından beğenilmeyi arzular.
@mtiger22 Bahsettiğim sey güzel bulmadığı kıza erkekler durduk yere çok güzelsin diye iltifat edebiliyor. Ona güzel miyim diye soran olmamasina rağmen. Bunu en efendisi de yapıyor capkını da. Erkeklerin laflarini ciddiye alıp dinlemem bile genelde ben.
Nasıl ki erkeklerin geneli nezaketen olsun yalan söylüyorsa. Kadınların geneli de bu dürüstlükten hoşlanmıyor. Kadınların geneli yalan da olsa iltifat duymak isteyip gerçekleri duyunca bozuluyor. Biz de bu genelin kimler olduğunu bilemeyiz. Kimse bilemez. Kadınlar da erkekler de nezaketen yalan söyler. İster sorulsun ister sorulmasın. Amacımız karşımızdakine mutluluk sağlamak.
@mtiger22 Birine "sen de cok cirkinsin ya" demesi gerekmiyor. Hiçbir yorumda bulunmayabilir.( sorulmadikca)
Ama güzel bulmadığına ya da sevmediği, özlemedigi birine durduk yere cok guzelsin, seni seviyorum, seni cok özledim demek yalancılık oluyor. Nezaket değil. Sevilmek, iltifat duymak herkesin hoşuna gider ama yalan söylenmesi yani s. lak yerine koyulmak kimsenin hoşuna gitmez.
Ben bana saygı duyulmasını tavlamak için yalandan iltifatlara ve yalandan sevgi sözcüklerine 1000 kere tercih ederim. Bunu da kendime göre cevapladım.
Zaten bahsettiğin kişi çirkinse ki (zaten sorulsun sorulmasın bunu söylemek ayıp) bunun aksini kimse kolay kolay söylemez. Fakat bir aksesuar ya da bir kıyafet ise samimiyetine göre "şu sana daha çok yakışırdı bence ama sen bilirsin" dersin kişi de ahmak değilse anlar. Tanımadığın birisi dış görünüşü beğenmeden bile sana güzelsin derse senin için çok da önemli sayılmaz çünkü tanımadığın birisi. Tanıdıklarında bunu yumuşatarak belirtmesi gerekir.