Çevremde gözlemlediğim kadarıyla aşık olanlar kendi tarzını ve cilt bakımlarını daha fazla özen gösteriyorlar. Ayrıca saçları günlük bir şekilde değiştirirler ve saç rengini boyarlar.💜BakımlaarXoxo! 💜Yep#GüzellikBakım 💕
Kadınlar aşık olduklarında, normal zamanlarından daha mı bakımlı olurlar?
Kadınlar aşık olduklarında değil normal zamanlarında daha farklı bakım yapıyorlar çünkü kıskançlıkları diğer kadınlar ne kadar güzelse bir kadından o daha fazlasını yapmak istiyor makyaj yapan kadınlar günümüzde çarşıda pazarda birbirlerini baştan aşağı suzdukleri icin bu yüzden aşık olduklarında da yaptıkları makyaj kendileri için yeterli olsa da yeterli olmadığını sonradan anlayıp devamını getiriyor. Makyajını sonu erkeği yol su elektrik olarak geri yansıyor tabii ki dee 😂
Elbette kadınlar aslında her ne kadar kabul etmek istemese, "ben kendim için bakım yapıyorum" dese de bu sözlerin temelinde beğenilme ihtiyacı yatar. Her kadın beğenilmek ister. Özel bir insan tarafından özellikle beğenilmek ister. Sevdiğini kaybetme korkusu yaşadığı ve çevresindeki diğer kadınları da bu konuda rakip gördüğü için kozmetik ürünlerden ve bakım malzemelerinden daha güzel görünmek adına yardım alırlar. Burada amaç sevdiğinin gözünde "en" olabilmektir. Bu nedenle aşık olduğunda özellikle flört döneminde bir kadın en bakımlı dönemlerini yaşar.
Buna kesinlikle katılıyorum. Hayatımda bir erkek varsa ben daha bakımlı oluyorum. Saçlarıma ve tırnak bakımına özellikle çok dikkat ediyorum. Her zaman temiz kokmaya özen gösteriyorum. Ama makyajı abartmıyorum tabi ki. Doğal ama bakımlı olmak erkeklerin daha çok hoşuna giden bir durum.
Bakımlı oluyorlar, çünkü artık işe veya okula giderken ki tavır yok. Her an sevgili ile karşılaşma veya buluşma haline hazır olunması gerekiyor. Kişisel bakımlar aksatılmıyor, yeni kıyafetler sipariş ediliyor. O heyecanı seviyorum ben. Buluşmaya giderken yüzün kızarır, heyecandan kalbin güm güm atar, aşkın en saf ve güzel hali.
Hem evet, hem hayir. Ben hangi arkadaşıma 'daha da güzelleşmişsin bir şey olmuş sana' dediysem altından hep bir beyefendi çıktı 😂
Bazilarimiz sadece kendimiz icin susleniriz. 50 dk sonra abdest alacagimi bilmeme ragmen makyaj yapip, oje surup aynanin onunde oturup kalan zamanin gecmesini bekledigimi hatirlarim 😂 Maskesini cikarmayacagini bile bile ruj suren hemcinslerim de var. Mukemmel degiliz de neyiz 😂💙
Tabi tabikisi buluşacaklardır daha güzel kokmak ister, daha güzel görünmek, daha güzel kokmak ister, gülüşü daha beyaz olsun, bakışları daha etkileyici olsun ister. Hatta belki sevişeceklerdir daha temiz olmak ister 🙈 Yanı bakımlı insan bakımlı ise zaten hep bakımlıdır da aşık olunan kişinin aklını almak için ekstra bakımlı&güzel olmak için uğraşilabilir 💜 aşk emek ister 😂
Ben bakımı kendim için yaparım.. Sadece bir tık daha belki özenirim o ayrı.. Hayatımda biri olsun ya da olmasın kendine bakmayı seven bir insanım.. İnsan kendini seviyorsa ve saygı duyuyorsa zaten kendine bakar.. Aksi halde bana oynamak gibi geliyor erkeğe.. Yani özünde bakımsız olup sırf o an erkeğin gözünü boyamak için kendisine bakması bir anlam ifade etmiyor.. İnsanın özünde olmalı.. Keyifli akşamlar..
Kadınlar erkeği köle yapıncaya kadar her türlü bakımı ve satış durumunu yaparlar erkek köle olduktan sonra ise tembellik başlar...Çünkü köle olmuş erkek artık hiç bir şeyi detaylı görmez gösterilen sevgi yeter ona..
Tabiki Aşık olduğu zaman bir insan veya birini sevip birinden hoşlandıği zaman kadın/Erkek Daha özenli bakımlı olmaya çalışır. Amaç karşı tarafa daha çekici olmak Benim görüşüm bu
Bazi kadinlar normal hayatlarında bakimli degillerdir ama illaki hayatina biri girdiginde bi ozen gösterme oluyo. Normalde gunluk hayatlarinda da bakimli olan kadinlarin hayatina biri girdiginde ekstra bir çaba sarfettigini düşünmüyorum