Güzellik & Bakım Fotoğraflarda hangi açıdan daha güzel çıkarsınız? Edameda06 Takip Et FenomenMaster Yaş: 34 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 65 Yapay Zekaya Sor Fotoğraflarda hangi poz ile daha iyi çıkarsınız? Önden düz durunca mı, yandan mı, hafif yandan mı?Fotoğraflarda hangi açıdan daha güzel çıkarsınız?#EdamedaBeauty 🤍🖤🤎💜💙💚💛🧡❤️ Fotoğraflarda hangi açıdan daha güzel çıkarsınız? Cevapla Fotoğraf Soruları Güzellik Soruları Beğen Paylaş Takip Et 11 kişi beğendi
nordun_gadasi Takip Et FenomenEfsane Yaş: 36 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 14,4b cevap paylaştı. Selam gadası 🙃Kaporta sağlam olduktan sonra insan her açıdan güzel görünüyor. #gadası 1 0 Yorumla
isibala Takip Et Master Yaş: 36 , eic 38% +1 yıl uzak ve yakin resimlerde baya guzel cikiyorum 1 0 Yorumla
tuba-sueda Takip Et Master Yaş: 40 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 889 cevap paylaştı. #SelamGençlik 🦄🍀🍏⭐💛🔥🌻☀️🐝🍒💋🥥❤️❤️👀Doğru açıyı henüz keşfetmedim, net... #SunIsUp #Amazing #TubaSueda 🦄🍀🍏⭐💛🔥🌻☀️🐝🍒💋🥥❤️❤️👀 2 0 Yorumla
Affedilmeyen Takip Et Mentor Yaş: 42 , eic 52% +1 yıl Bütün pozlarda ufo görmüş masum köylü gibi çıkıyorumgerçi birkaç resimde de kiralık katiller gibi çıkmışsın diye iltifatlar almıştım:D 1 0 Yorumla
вуηαяcσѕ Takip Et Mentor Yaş: 38 , eic 100% +1 yıl Fotolarda güzel çıkmıyor. ya da ben öyle hissediyorum 1 0 Yorumla
Alaçatı_mavisi Takip Et Master Yaş: 37 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 775 cevap paylaştı. Üst profil çekererim genelde. Birisi cekiyorsa soldan 1 0 Yorumla
Krîth Takip Et Xper 5 Yaş: 107 , eic 100% +1 yıl Fotoğraf çekmeyi pek sevmem. Ama portre çekim iyi duruyor. 👌🏻 1 0 Yorumla
mehmet120927 Takip Et Xper 3 Yaş: 29 +1 yıl Facebook kullanan yaşlı dayı açısı ( tam alttan burun delikleri net görüncek) 1 0 Yorumla
Gizli Üye (25-29) +1 yıl Hiç bir açıdan güzel çıkmıyorum burnum çirkin büyük. Dudaklarım ince dişlerim kötü çirknim anlican 0 0 Yorumla
Redamancy-4 Takip Et FenomenMentor Yaş: 22 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 6,3b cevap paylaştı. Hep kötüyüm ben 🥺😂 1 0 Yorumla
SkrErd37 Takip Et Master Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 572 cevap paylaştı. Her açıdan çirkin çıkarım farketmez 😃 1 0 Yorumla
İlhann06 Takip Et Master Yaş: 41 , eic 96% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 968 cevap paylaştı. Hiç öyle değerlendirmedim 1 0 Yorumla
Ayuboğanxxl Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Haşin dinamik bakışlarımın olduğu açıdan 1 0 Yorumla
ztrmax Takip Et Guru Yaş: 29 , eic 100% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 696 cevap paylaştı. Burnum sağolsun her türlü kötü 😂 Belki önden 1 0 Yorumla
Tubaacelyaaa Takip Et Master Yaş: 25 , eic 87% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Her açıdan güzel çıkıyorum 0 0 Yorumla
34Constantine Takip Et Master Yaş: 35 , eic 98% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,8b cevap paylaştı. 36 derecelik açıdan 1 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
24Cevap
Selam gadası 🙃
Kaporta sağlam olduktan sonra insan her açıdan güzel görünüyor.
#gadası
uzak ve yakin resimlerde baya guzel cikiyorum
#SelamGençlik 🦄🍀🍏⭐💛🔥🌻☀️🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Doğru açıyı henüz keşfetmedim, net... #SunIsUp #Amazing #TubaSueda 🦄🍀🍏⭐💛🔥🌻☀️🐝🍒💋🥥❤️❤️👀
Bütün pozlarda ufo görmüş masum köylü gibi çıkıyorum
gerçi birkaç resimde de kiralık katiller gibi çıkmışsın diye iltifatlar almıştım:D
Fotolarda güzel çıkmıyor. ya da ben öyle hissediyorum
Üst profil çekererim genelde. Birisi cekiyorsa soldan
Fotoğraf çekmeyi pek sevmem. Ama portre çekim iyi duruyor. 👌🏻
Facebook kullanan yaşlı dayı açısı ( tam alttan burun delikleri net görüncek)
Hiç bir açıdan güzel çıkmıyorum burnum çirkin büyük. Dudaklarım ince dişlerim kötü çirknim anlican
Hep kötüyüm ben 🥺😂
Her açıdan çirkin çıkarım farketmez 😃
Hiç öyle değerlendirmedim
Uzaktan güzel çıkıyorum :d
Onu ben bile bilmiyorum😂
Haşin dinamik bakışlarımın olduğu açıdan
Burnum sağolsun her türlü kötü 😂 Belki önden
Her şekil iyi çıkıyorum.
açı falan farketmiyor, çirkinim ben :)
Hiç bir açıdan güzel çıkmıyor
Her açıdan güzel çıkıyorum
Her açıdan çok çirkinim 😲
hafif yan
Sağ profilden 😁
Hiç bir açıdan
Hafif yandan
Hafif yandan
yan :D :D
Hafif yan
Üstten dfnfb
36 derecelik açıdan
Düz durunca
Hiçbir açıdan güzel çıkmıyorum maalesef
dikey
Çıkmıyorum
Düz portre
Hafif yandan
Her açıdan 😀
Yukardan
Çapraz