Sizce açıklamaya yazdığım şekilde bir sakal bıraksam yakışır mı , yoksa top sakal daha mı çok yakışıyor?

Top sakalımı kesip top sakal yerine ( 2 veya 3 numara uzunluğunda ) tüm sakal bıraksam , çene altında da kare olacak şekilde , biraz daha uzun küçük bir sakal ( 4 , 5 veya 6 numara uzunluğunda ) bıraksam yakışır mı?
Sizce açıklamaya yazdığım şekilde bir sakal bıraksam yakışır mı , yoksa top sakal daha mı çok yakışıyor?
Sizce açıklamaya yazdığım şekilde bir sakal bıraksam yakışır mı , yoksa top sakal daha mı çok yakışıyor?
Sizce açıklamaya yazdığım şekilde bir sakal bıraksam yakışır mı , yoksa top sakal daha mı çok yakışıyor?
Cevapla