Top sakalımı kesip top sakal yerine ( 2 veya 3 numara uzunluğunda ) tüm sakal bıraksam , çene altında da kare olacak şekilde , biraz daha uzun küçük bir sakal ( 4 , 5 veya 6 numara uzunluğunda ) bıraksam yakışır mı?
Sizce açıklamaya yazdığım şekilde bir sakal bıraksam yakışır mı , yoksa top sakal daha mı çok yakışıyor?
Çene altı sakal bırak daha çok yakışır keçi sakal gibi ama çok uzun olmasın yani isteğine bağlı yanlar da kısa olsun bıyık dahil bıyık yanaktan biraz daha uzun olsun az bişey o zaman diğer insanlara göre farklı bir duruşun olur