Ben her zaman ayna karşısında ayakta durarak yaparım. Oturduğum yerde makyaj yapmayı hiç sevmem. 


Selam gadası 🙃
Genelde söz konusu makyaj olunca kadınların eline kimse su dökemez. Çünkü kadınlar ister ayakta ister oturarak olsun harika bir makyaj yapıyorlar. Ama en çok ayakta makyaj yaptıklarını düşünüyorum.
#gadası
Cevap
6Cevap
Ben ayakta hayatta yapamam oturmam laızm yere
Kesinlikle ayakta. Oturarak asla yapamıyorum. İyice aynaya yaklaşmam gerek
Çok strese giriyorum yaparken ayakta aynada yapıyorum
İkiside acelem varsa ayakta yaparım vaktim varsa oturarak yaparım.
Pek makyaj yapmam eyeliner rimel ruj oda arada cildim temiz guzel makyaja ihtiyac duymuyorum pek
Makyaj yapmam. Ama can sıkıntısından alırsam elime malzemeleri de farketmez.
Bende ayna karsisinda ayakta yaparim otururak yapamiyorum
Benim tek makyajım sakal traşı olmak onu da ayakta yapıyorum saç tıraşı da oturarak
ayakta yapıyorum ya oturarak hiç rahat ve güzel yapamıyorum👼🌺💫💭
Makyaj yapan biri değilim ama eğer yaparsam ayakta yapıyorum o aynaya girecem illa 🤣
Genelde gördüğüm bayanlar oturarak yapıyor. Acelesi olanlar ayakta hızlıca yapıp gidiyor.😂
Bi tek ruj sürüyom onu da amuda kalkarak bile sürerim
Ayakta daha iyi oluyor
Ayakta oturarak yapamıyorum hiç
Nasıl denk gelirse fark etmiyor.
Ayakta. Aynaya yakın olmam lazım.
Amuda kalkıp yaparım genellikle
Asansörde yapıyorum 😅
aynanın dibine giriyorumda oturarak
Oturarak neden ayaklarımı yorayım ki?
Oturarak daha güzel makyaj çıkarıyorum 🤣🤣
Her sabah oturarak 😀
Ben de aynı fikirdeyim.
Genelde ayakta yapıyorum
Ayakta yaparım :D
Daha rahat oluyor ya 😄
Oturarak yaparım
Ayakta yaparım
Ayakta yapıyorum
Ayakta.
Makyaj kullanmıyorum
Oturarak
Ayakta 😉
Ayakta
Yatarak
Ayakta
Ayakta makyaj yapmak daha kolay geliyor
Ayakta
Oturarak tabikiiii
Genelde ayakta
Ayakta
Oturarak
Ayakta..
Oturarak
oturarak
Oturarak yapıyorum
ayakta yapıyorum
Makyaj yapmaya gerek duymuyorum
Uturarak yaparım
Ayakta. Oturunca elim titriyo neden bilmiyorum
Ayakta yaparım
Oturarak yapamıyorum asla, ayakta olucam
ayakta oturarak içime sinmiyo
Ayakta yaparim
Ayakta aynada
Ayakta
Ayakta
Oturarak tabiki 😂
ayakta
Ayakta
Ayakta dans ederek😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?