Merhaba... Geçtiğimiz günlerde Yabancı ünlüler Türkiye'de doğsaydı hangi şehirde yaşardı durumunu Bence olarak yazmıştım Bakınız Üyelerden çok ilgi gören ve çok güzel yorumlar alan bu konuda en çok eğlendiren ise Rihanna oldu ki, Rihanna Türkiye'de doğsaydı "Adanalı Dilber " olurdu dediğimiz bu oturma pozisyonu efsaneydi. Rihanna bu pozda nasıl oturulmaması gerekir durumunu gösteriyor adeta..
Peki sen oturuşuna dikkat eder misin? Nasıl oturursunuz? Başkalarının oturuşu senin için önem limidir?
Oturma şekli senin için önemli midir? Sen oturmana, kalkmana dikkat eder misin?
Elbette dikkat ederim.. başkalarının oturuş şekline belki çok fazla karışamam ama pervasız oturuş şekillerinden pek hoşlanmam , birde erkeklerin toplu taşımalarda 90” ilk açıyla barakalarını açarak oturmaları ☺️ Buna da biraz dikkat etmeleri gerekir (hepsi için değil sözüm genel anlaşılmasın ) 🙏🏻
Kadın olsun Erkek olsun oturma şekline dikkat etmeli, hele bide toplum içinde olmazsa olmaz. Ben toplum içindeki hal ve hareketlerin statü belirlediğine inanıyorum. İnsanlar sizi yanlış tanıyıp yanlış yargılayabiliyor.
Kadin erkek farketmez , insanlar duzenli ve adabiyla oturmali. bacaklari 90 derece acarak , elinde tesbih , imamesi yere kadar uzun ... Sinir oluyorumm
Edepli olduğun her kelimenden, insanlara, özellikle kadınlara yaklaşımından (kendimden biliyorum) o kadar Bellini. O yüzden seni ayrıca çok seviyorum arkadaşım. Annemi babanı kutluyorum Günümüzde özellikle, senin gibi bir erkek evlat yetiştirdikleri için..🙏🙏
Elbette çok dikkat ederim. Çalışırken bile kasada dik ve kontrollü oturuyordum müşteriler bile diyordu hepsi hayattan bezmiş gibi yayılıyor kamburları çıkıyor sen sırtına sopamı bağladın diyorlardı. Dik durmak önemli benim için
Tabii ki ediyorum odamda yalnızken olduğu şekliyle bğyğjlerin yanındaki veya insan içinde oturamam. Toplu bir pozisyon alırım genellikle. Hocaların karşısında da ayaklarımı uzatmam mesela.
Abimler bacaklarını oturarak oturuyor çok rahatsız oluyorum kapat şu bacağını oturuşuna dikkat et diyorum ikisinede. Ama hicbir faydası yok. Onun haricinde kendi oturmama da dikkat ederim
bir kadının yanındaysam dışarıdaysam yemekteysem toplantıdaysam kesinlikle dikkat ederim Onun dışında yorgunsam sevdigim kadın hariç kimse oturuşumu değiştiremez :)
En İyi Cevaplar