Güzellik & Bakım Makyaj yapmayan kadın kadınlığın hangi noktasındadır? HəİDï Takip Et Xper 5 Yaş: 76 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 16 Yapay Zekaya Sor Sizce kadınlar erindiginden ya da bakımsız oldukları için mi yapmiyorlar Not ,,:ben de makyaj yapmak fotoya kanmayın😂 Makyaj yapmayan kadın kadınlığın hangi noktasındadır? Cevapla Makyaj Soruları Kadın Soruları Fotoğraf Soruları Beğen Paylaş Takip Et 7 kişi beğendi
Sarisin4500 Takip Et Yoda Yaş: 28 , eic 93% +1 yıl Canı istemiyodur yapmamıştır güzel olmayan da makyaj yapmaya bilir 0 0 Yorumla
DeNiZ_GoZlu_m Takip Et Bilge Yaş: 42 , eic 81% +1 yıl Güzel her zaman güzel dırMakyaj boş işNeysem o En iyi güzellik doğallık 0 0 Yorumla
Pesimizm Takip Et Master Yaş: 27 , eic 55% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,4b cevap paylaştı. Özgüvenlidir ve doğal halini seviyordur. Bu güzel bir şey. 0 0 Yorumla
Gil-Galad Takip Et Guru Yaş: 29 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 814 cevap paylaştı. Makyaj yapmayabilirde bakım da yapmazsa onun insanlığını sorgulsrım 0 0 Yorumla
seenkittenxx Takip Et Xper 5 Yaş: 24 +1 yıl Plastik veya boya güzelliklerindense kendini öyle beğenen doğal güzellik noktasında 0 0 Yorumla
Cherryy_ Takip Et Xper 3 Yaş: 22 +1 yıl Makyaj yapmıyor olmak bakımsız olunduğu anlamına gelmez. 0 0 Yorumla
hotsaucé-7 Takip Et Xper 6 Yaş: 22 , eic 100% +1 yıl Makyaj yapmıyorum cildim ışıl ışıl parliyo çünkü 1 0 Yorumla
mmsaci Takip Et Guru Yaş: 53 , eic 97% +1 yıl Öz güveni vardır ve çocukluktan kurtulmuştur... 0 0 Yorumla
QueenOfTheFate Takip Et Guru Yaş: 31 , eic 99% +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 424 cevap paylaştı. Makyaj yapmaya ihtiyaç duymayacak noktasında. 0 0 Yorumla
Ayuboğanxxl Takip Et Yoda Yaş: 32 , eic 99% +1 yıl Gözünün feri gitmiş evladım düşünme bu kadar 0 0 Yorumla
Rüyalaralemi56 Takip Et Xper 5 Yaş: 24 , eic 100% +1 yıl Doğal güzelliğini daha çok begenen yapmaz bence 0 0 Yorumla
HoşafAğızlı Takip Et Master Yaş: 28 +1 yıl Güzellik & Bakım konusunda 1,5b cevap paylaştı. doğal kız en güzel kız 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Canı istemiyodur yapmamıştır güzel olmayan da makyaj yapmaya bilir
Güzel her zaman güzel dır
Makyaj boş iş
Neysem o
En iyi güzellik doğallık
Özgüvenlidir ve doğal halini seviyordur. Bu güzel bir şey.
Makyaj yapmayabilirde bakım da yapmazsa onun insanlığını sorgulsrım
Plastik veya boya güzelliklerindense kendini öyle beğenen doğal güzellik noktasında
Makyaj yapmıyor olmak bakımsız olunduğu anlamına gelmez.
Makyaj yapmıyorum cildim ışıl ışıl parliyo çünkü
Gözlerin çok güzel ya
Öz güveni vardır ve çocukluktan kurtulmuştur...
Makyaj yapmaya ihtiyaç duymayacak noktasında.
Gözünün feri gitmiş evladım düşünme bu kadar
Doğal güzelliğini daha çok begenen yapmaz bence
hay maşallah tü tü tü
Makyaj yapmıyor ama bakımlıysa nirvanadadır
doğal kız en güzel kız
Bi itirafta bulunabilirniyim acaba 😊
Makyajsizda guzelsin
Bence G noktasında