#KizlarSoruyor #Bakım #Tırnak #Oje 🍒💋💃🥂 İyi Hafta Sonları

Tırnak Bakım


Valla bakımlı olduktan sonra ikisi de yakışıyor bana göre :)
Orta uzunluk iyidir. Kısa tırnak erkek gibi görünüyor, uzun tırnak ise bakımsız ve çirkin. Orta boy ideal bence.
Cevap
20Cevap
Selam.. Ben belirli uzunlukta tırnak sevenlerdenim.. Aşırı uzun tırnak sevmiyorum.. Keyifli geceler..
bence ne uzun nede kısa tırnak ikisininde ortasında olmalı zaten uzun tırnak yaşam kalitesini düşürür bence
ne böyle cadı tarzı seviyorum ne de çok kısa
orta bir boy hafif kare şekil en azından bana yakışıyor
Takma tırnak veya gereksiz uzun tırnak çirkin duruyor. İdeali en fazla 2 mm. Uzunlukta tırnak.
Uzun tırnak kadınlara yakışmıyor. Yaptığı yemek eskilerin deyimiyle yenilmez.
elbetteki kısa tırnak yakışır erkekler uzun tırnaklı kızlar hakkında iyişeyler düşünmez ama sen kendine yakıştırıyorsan uzun tırnağı oda senin sorunun ;)
Bence. uzun. tırnak. caız. degildir. canim. sen. hangisi. sever. uzunmu. kısamı
Kısa tırnak.
uzun ama abartılı da olmamalı
Kısa tırnak daha iyi bence.
Kısa tırnak yakışır...
Yakışana yakışan yakışır
Ne tam uzun ne tam kısa orta boy tırnak güzel
Nedense hiç sevmiyorum
Kısa ya da orta. Bu tarz uzunlar baya kötü bence
Bu kadar uzunu mide bulandırır.
Kısa tırnak
Uzun kısa fark etmez bakımlısı benim için
Abartı olmayan uzun tırnak
Kısa Tırnak Tabikide
Bakımlı kısa tırnak
Kısa tırnak
Kısa tırnak.
Uzun tırnak
Bence ortanın kısası
Bu ne yae cadı gibi
Orta uzunlukta
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?