Kadinlar icin uzun tirnak mi yoksa kisa tirnak mi?
Kisa ama bakimli tirnaklar
Uzun ama bakimli tirnaklar
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Kadinlar icin uzun tirnak mi yoksa kisa tirnak mi?
Tırnak uzunluğu kişisel tercihlere ve tarza bağlı olarak değişebilir. Kimi kadınlar kısa tırnakları tercih ederken, kimi kadınlar uzun tırnakları daha hoş bulabilir. Hangi uzunluğun size daha yakışacağı, el şekliniz, günlük yaşam tarzınız ve kişisel tercihleriniz gibi faktörlere bağlıdır. Unutmayın ki tırnak uzunluğu, kişisel stilinizi ifade etmek ve kendinizi iyi hissetmek için bir yol olabilir. Eğer uzun tırnakları seviyorsanız ve kendinizi bu şekilde daha güzel hissediyorsanız, uzun tırnakları tercih edebilirsiniz. Aynı şekilde, kısa tırnaklar da şık ve bakımlı bir görünüm sunabilir. tırnak uzunluğu kişisel tercihlerinizi yansıtan bir seçenektir ve kendinizi en rahat ve güzel hissettiğiniz uzunluğu tercih etmek önemlidir.
Cevap
17Cevap
Ben çok kısa sevmiyorum. Biraz uzun olsun yeterli ama çok uzun olanları hijyenik bulmuyorum.
Uzun tırnak çok severim, ama abartıyada kaçmam, sonrasında hoş bir oje üff 💅 ☺
Kısa tırnak daha şeker güzel 🤭😊 hem de sağlıklı hijyenik kısa tırnak
Sen sporcu bir kız olduğun için fiziğinde fit olduğu için sana hepsi yakışır
Ne kadar uzun olduğuna bağlı. Siyahi kadınlar Freddy Krueger gibi geziniyor o tırnaklarla.
Hahhahaha
uzun ama bakımlı tabi takmalarıda sevmiyorum
fazla uzun olmasın sonra korkuyoruz :D
Hahaha neden?
pençe yemiyelim diye :D
HHaha hata yapmazsaniz yemezsiniz😁
hata yapmayızda zaten kimse yok hayalimiz bu açıda yani vede hatasız kul olmaz.. :D
El ve tırnak bakımı önemlidir
bana göre uzun tırnak ta çekici geliyor bazen
Tabi ki ikinci ele bak nur inmiş djdj
Her kadına uzun tırnak yakışmıyor el yapısı çok önemli bence
Ben uzun seviyorum alışkanlık.
kısa olan iyi.
Çok uzun olmayan bakımlı
Çok uzun bence itici oluyor normal olmalı
Kısa tırnakta çekim berbat
Hafif uzun ve bakımlı yoksa kısa tercihim
2...
Orta her zaman iyidir.
Sen ne yapıyorsun Burada yağmur
Anlamadım, ne yapıyorsun derken?
Akrabayız ya kızım
Ne ara geldin sen buraya
Hasta mısın kardeşim sen, deli mi ne ya?
Tamam kız şaka yaptım Korkmana gerek yok soyadın Korkmaz ya Korkmaz ailesi olarak espri yapayım dedim
Hahaha Hemen de gizliye geçmiş
Senin gibilerden her şey beklenir.
Gizliye almak en doğrusu.
Benim gibilerden ne beklenir anlayamadım soyadı Korkmaz olanlardan her şey beklenir mi
Şaka da mı yapmayalım
Senin gibi bu tarz şey yapan tiplerden her şey beklenir.
Sen her tanımadığın insanlara şaka mı yapıyorsun böyle?
Korkmaz soyadlari cok bulunmuyor Ben numuneydim seni gordum sok etkisi olsun die yaptim esek sakasi 😂😂
Bu nasıl bir korkudur ya bir de Korkmaz olacaksın
Neyse her önüne gelen tanımadığınız kişilere böyle şakalar yapmayın, rahatsız olan var. İyi günler dilerim.
Ben korkmuyorum zaten, sadece güvene alıyorum hesabımı her ihtimale karşı.
Güven almak istiyorsan soyadını yazmayacaksın ben yazıyor muyum abinden örnek al
Beyefendi sizi mi ilgilendirir, ayrıca ben sizin neyinizi örnek alayım? Tanımadığınız her insanlara şaka yapmanızı mı örnek alayım?
Bu korkuyla zaten almani istediğim her şeyi almis oldun😁merak etmiyorum artik gizli soru soracak duruma geldin kendine guvenin uctu
Benim şakam seni silkeledi soru ve cevap yaparken bile 3 kez dusunursun😂😂
Ne korkucam ya senden, sen kimsin de ben senden korkucam? Benim kendime olan güvenim her zaman var ve asla da uçmaz. Ayrıca gizli soru sormam ya da diğer sorulara da gizli cevap vermem ben.
Kesin oylesin😂😂
Akrabayiz dedim aklin uctu 😂
Hesabımı her ihtimale karşı güvene almak için gizledim, bunda yanlış bir şey yok.
Kuyrugu dik tut😁
Biraz yaşıtınıza göre davranın, yaşınız olgun olsa bile hâlâ çocuk gibi bir ruhunuz var.
Korkuyu gordum ne anlatsan bos be kizim😂
Nasıl düşünüyorsanız öyle düşünün, size bir şeyi ispatlamak zorunda değilim. İyi günler.
Icim de ki cocuktan bi mesaj Sana Tesekkur ederim ablaaa
Ispatla demiorum gordum gordum pir pir eden bi kuş gordum😁
Ben de büyümüş ama davranıl olarak olgunlaşamamış bir İbrahim gördüm.
Arkadaslar lutfen burayi terk edin
Arkamdan mi konusuyorsunuz
Uzun tırnak sevmiyorum. Pek güzel görünmüyor.
Doğal
Uzun
İkisinde güzel ya çok zor bu seçim
cok seksi oluyor
uzun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?