Çünkü çok fazla yaptırıyorlar normalde mesela sadece ufacık bir dokunuşa ihtiyaçları oluyor onlar istiyorlar ki yani yaptıkça yapsın yaptıkça yapsın ne kadar çok yapılırsa o kadar daha güzel olurlar diye düşünüyorlar herhalde mesela örnek veriyorum Seda Sayan belli bir yere kadar çok iyi de ama son zamanlarda o kadar kötü durmaya başladı ki. #reda
Bence kendilerini kaptırıyorlar. Mesela burnunu yaptıran biri bu sefer dudağını orantısız bulur, bir şekilde bağımlılık oluşuyor ve doğallıktan uzaklaşıyorlar.
Yalnız bu kadına başka bir şey olmuş. Bilerek kendini bu hâle getirmiş gibi. Bazı tarikat mensupları bunu yapıyor orasını burasını şişirerek çok çirkin hâle getiriyorlar kendilerini. Şuna bak, kurşun atsan 360 derece yön değiştirir mermi
Çünkü ilk birkaç estetikte güzelleşiyorlar ve bunu duymak hoşlarına gidiyor sanki ne kadar çok yaparlarsa o kadar güzelleşecekmiş diye düşünüyorlar abarttıkca cirkinleşiyorlar