Bu durumu genelde en çok kadınlar yaşıyor. Daha doğrusu kadınlar bu sözleri dile getiriyor. Bunun tek nedeni özgüven sorunu yaşamaktır. Çoğu insan daha kendisini sevmeyi bilmiyor. Haliyle kendisini sevmeyen biri dünyanın en güzel insanı bile olsa kendisini güzel olarak görmüyor. Öncelikle insan kendisini sevmeyi bilmelidir.
Kolay kolay herkese yakışıklısın diyen birisi değilim sayılı kişilere dedim hepsi genelde kabul etti ama sadece işte yakışıklısın iyi duruyorsun filan dedim bu hayatta tek bir kere birisini gerçekten çok yakışıklısın gözüme hitap ediyorsun dedim oda zaten bunu geri çevirmedi evet öyleyimdir demişti galiba ben yanlış hatırlamıyorsam yani hiç mütevazi değildir kendisi jrkr.😅🤪 #reda
Normalde hayır sen güzelsin şoylesin böylesin derim de.. Ama sürekli yapılan bir şeyse derim ki sen zaten güzel olduğunu biliyorsun kusurun yok ki daha ne soruyon kardeşiiim.. ne istedigin belli.. soruyorsan da bana sorma!
açıkcası bu tür düşünceler bana normal geliyor. bir şahıs güzel olsa bile kendini beğenmiyor olabilir biz ne kadar güzelsin desek bizi dinleyemeyebilir önemli olan kendini beğenmesi biz her ne kadar güzelsin desek de onun için boş yaniii