Bence hayır. Yani çiğ ne demek anlamadım ama sanırım kötü bir şey. :D
Bence herkes kendine yakışanla dünyaya geliyor. Mesela esmer bir erkeğin saçını sarıya boyattığını düşünsenize. Çok komik durur bence. Yani burada önemli olan saç ve ten renginin uyumu. Yani sarışın bir erkek beyaz teniyle uyumlu olduğu için çiğ durmaz. Sadece esmer sevenlere çekici gelmeyebilir. Eee zaten esmerler de sarışın sevenlere çekici gelmez.
Evet ama çiğ değilde daha böyle yani arka planda kalıyorlar diyebilirim çünkü mesela iki tane erkek düşün bir tanesi sarışın bir tanesi esmer siyah saçlı filan hangisini seçersin yani hangisi daha sana böyle gerçekten erkek gibi gelir diye sorarsan kesinlikle esmer olanı seçerim yani zamanında sarışın erkeklere de ilgim olmadı değil ama yani üzerine dediğim gibi zaman geçti. Esmerler daha iyi. #reda